Followers

Thursday, September 20, 2012

Plan A bertukar jadi Plan B

Assalamualaikum w.b.t

Actually design mula-mula nie budgetnya nak buat kad kawen la kan....huks huks huks..


Pastu lastly we all decide tempah je senangggg dapat free bunting ^_^ ( nampak sangat malas kan )
sobs sobs...Kesuntukan masa amoi dan tunang memang membataskan. So bila tempah.pilih design Settle satu perkara.Muahahahah.


So at the end untuk tak lebih kecewaaa decide buat nie sebagai sticker doorgfit untuk guest yang datang  ^_^ yeayyyyyy~ dapat juga colour-colour suwit nie eventhough baju reception nanti tak dapat colour nie..sobs sobs sobs..

As long asa semua berjalan eperti yang dirancang kan kan kan ^_^ aminnn~

10 comments:

mrs adam said...

cantik tarikk 10.11.12

Nur Aqilah said...

congrats in advance!! neves x nk jd pengantin...hehehee

boni kacak said...

kekangan la awak.. bukan kengkangan.hehehe

fifie said...

Cantiknya design tu. Congrats amoi

Khalilah said...

I've been following ur blog about a years, sis ... only this time around i officially follow dis blog~ sebab rabun blog sblum ni. hiks.

The stories here always inspire me.

Perkataan sis amoi slalu terkesan di hati. I meant it.

Btw slamt berkenalan sis amoi~ :)

khadijah said...

dulu pun nak pilih tarikh 10.11.12 jugak tapi disebakan ade hal lain pilih bulan 12, nanti amoi free lawat la blog saya, nice to know you and congratz in advance dear, i lagi malas tq tag pun teros amik je dalam pakej tau

http://khadijahhishamuddin.blogspot.com/

Anonymous said...

Salam..k.Amoi, kta nk tanya, kta bru minum CCPP 2.Dah guna untuk hampir 2 bulan.Kak, saya nak tnya, klu orang alah pada CCPP ni, dia akan kuar biji2 gatal2 2 ke akk?sbb saya mengalaminya..:(.sedih sgt..sy suka minum CCPP ni sbb byk perubahannya..akk ada cara x untuk mmbantu saya, supaya saya dpt teruskan minum CCPP ni dan biji2 xda kuar lg kt kulit saya..saya arap akk dpt membantu.n thanks akk amoi.sbb akk saya thu product terbaik ini..

Anonymous said...

Salam..k.Amoi, kta nk tanya, kta bru minum CCPP 2.Dah guna untuk hampir 2 bulan.Kak, saya nak tnya, klu orang alah pada CCPP ni, dia akan kuar biji2 gatal2 2 ke akk?sbb saya mengalaminya..:(.sedih sgt..sy suka minum CCPP ni sbb byk perubahannya..akk ada cara x untuk mmbantu saya, supaya saya dpt teruskan minum CCPP ni dan biji2 xda kuar lg kt kulit saya..saya arap akk dpt membantu.n thanks akk amoi.sbb akk saya thu product terbaik ini..

Anonymous said...

Salam..k.Amoi, kta nk tanya, kta bru minum CCPP 2.Dah guna untuk hampir 2 bulan.Kak, saya nak tnya, klu orang alah pada CCPP ni, dia akan kuar biji2 gatal2 2 ke akk?sbb saya mengalaminya..:(.sedih sgt..sy suka minum CCPP ni sbb byk perubahannya..akk ada cara x untuk mmbantu saya, supaya saya dpt teruskan minum CCPP ni dan biji2 xda kuar lg kt kulit saya..saya arap akk dpt membantu.n thanks akk amoi.sbb akk saya thu product terbaik ini..thanks sgt2 akk..

MissNaja said...

congrates amoi! :D