Followers

Tuesday, September 4, 2012

Manjakani Hygiene wash (Pembersih Intim Manjakani Cosmoderm)

Assalamualaikum w.b.t




heeeeeeee *tutup muka* eleh wat wat tak tau pulak kenapa amoi memalu meow meow..ahaks :p see the title entry lol :p

ngeeee ( taulah ada orang tu dah nak tawen kan kan :p ) ahaks. oke stop menggedik. Anyway amoi nak share best product dari cosmoderm  ^_^. Apa tuh? bukan bb cream bukan skincare juga tetapi jeng jeng jengggggggg " Manjakani Hygiene wash Pembersih Intim Manjakani Cosmoderm " . Eh cosmoderm pon ada jual product selain skincare? heee ofcourse uols :) bukan itu sahaja malahan banyak lagi product cosmoderm yang best yang korangg kene tahu tau. KERANA bukan sahaja bagus malahan berpatutan dan HALAL :)


Pada yang wanita ofcourse tahu kan apa itu Manjakani? For sure la kan? Actually kita sibuk-sibuk jaga luaran skincare mahal-mahal, make up mahal mahal tapi bahagian "V" kita terlepas pandang. Tak boleh mcm tu tau especially pada yang dah berkahwin benda-benda ini harus dititikberatkan tau.


Even amoi belum berkahwin dan BAKAL berkahwin amoi pon dah menitik beratkan penjagaan "V"  kerana itu adalah kawasan yang paling sensitif untuk wanita especially yang mengalami masalah keputihan dan bau yang kurang menyenagkan betul tak? Sometimes wanita ni bila dah terlalu letih for sure keputihan akan keluar dengan kuantiti yang banyak. kita jangan pandang remeh akan hal ini kerana sometiems keputihan akan menjadi semakin serius bila dibiarkan dgn keadaan warna dan bau yang memang kurang menyenangkan. Even kita sendiri pun tak selesa akan bau itu apatah lagi yang sudah berkahwin bukan?
Lagi-lagi time "PERIOD" memang tak menyenangkan dan tak berapa nak selesa kan? dengan heavy period dengan bau yang kurang menyenangkan so sangat selesa bila kita mencuci dengan Pembersih Intim Manjakani Cosmoderm rasa lebih bersih dan segar :) dan korang jangan basuh dengan sabun biasa tau tak elok untuk kawasan tu akan menyebabkan kering dibahagian itu. So why not korang cari Pembersih Intim Manjakani Cosmoderm yang dapat menyelesaikan masalah V area :)

 Fungsi utama Manjakani Hygiene wash ini adalah :

1.Merapatkan - mengetatkan faraj
2. Mencerahkan - mencerahkan celah peha
3. Melegakan - memberi kelegaan kepada luka2 yg terdapat pada V area
4. Menyamankan - memberi keharuman berpanjangan 


Dan Apa yang amoi paling suka dengan pembersih intim manjakani cosmoderm ini ialah BAU dia yang best sgt-sgt dan wangiiiiiiii tauuuu..memangg akan feel fresh je :)

"Manjakani Hygiene wash " ni sangat-sangat bagus untuk orang yang dah berkahwin especially dan juga  bakal pengantin seperti " ahkakkkk" heeee ^_^  dan anak dara pun bole guna especially if ada keputihan dan gatal-gatal V area tu. kadang-kadang bila kita biarkan keputihan kita tapa menukar panty liner boleh menyebabkan gatal-gatal kan? eyuuww sgt tak selesa sebenarnya >.<

Dan even untuk orang bersalin especially bersalin normal ia juga membantu merawat luka-luka dikawasan V area tu. Sebab masa lahirkan baby keluar dari situ kann. So insya Allah Pembersih Intim Manjakani Cosmoderm akan membantu bukan sahaja untuk kita menjaga V area tu malahan dapat mengurangkan masalah-masalah yang kita hadapi. Insya Allah :)

Yang paling best nya Botol die besar tau korang 400ml. Amoi pakai berbulan tak habis-habis. Dahla bau best..heeee. Seyes sangat best bau dia amoi boleh jamin korang akan jatuh cinta dengan bau Manjakani Hygiene wash Cosmoderm .

Dan yang bestnya now cosmoderm buat promosi untuk this product tau.


 Dapatkan potongan 15% untuk produk Pembersih Intim Manjakani Cosmoderm hanya untuk bulan September dan Oktober sahaja.. " Rumusan berkesan untuk hubungan intim yang erat".. Ia juga boleh menyelesaikan masalah intim yang anda alami :)

Dan Dan Dan yang best sgt bukan sahaja Manjakani Hygiene wash je yang ada promotion malahan ada 15% peratus juga untuk product Vit E skincare promotion 







Our Duta ELYA SHAZLEEN bersama her husband..owh so swettt ^_^

oke macam mana nak dapatkan benda nie? cari di Guardian/ Vitacare & Apex berhampiran ok :)

Pada yang tak jumpe tempat-tempat di atas di akwasan ebrhampiran anda boleh eprgi order online terus di
Lagi mudah order bank in barang sampai depan umah.wahh expresss gitu ^_^

ok untuk maklumat lanjut boleh terjah page FB COSMODERM & juga follow Twitter Cosmoderm

Dapatkan now tau uols selagi promosi ada ^_^ dan yang best cosmdoerm buat lagi promotion untuk korang.tengok? best kan cosmdoerm dahla dpt barangan yang murah & berpatutan plus ada lagi promo-promo khas mereka buat apa dia?
ni haaaaa



Wiwittt..... Giler tak best kauuuu!! Dengan pembelian apa-apa pun product dari cosmoderm berniali seperti 3 promo di atas anda layak untuk memenangi barangan tersebut ^_^
dan yang best shawl2 tersebut adalah dari our Duta ELYA SHAZLEEN. siapa tak kenal beliau bukan? collection tudung beliau memang vogue da vasss gitew....
so? pilihan di tangan anda....
hiks wah giteww....

Selagi stock & promo masih ada ye.
laju laju taw ^_^

2 comments:

Unknown said...

saya tak tau nak komen apa ni.. err.. ye. mungkin saya akan perkenalkan produk ni kat bakal kekasih saya atau bakal isteri saya. thanks 4 the info. :)

cik chinta said...

tgu yg tgh pki hbs. nk try ni plak (: