Followers

Thursday, September 6, 2012

MINI CONTEST

Assalamualaikum w.b.t

Siapa yang ada baca entry amoi sebelum ini berkaitan Manjakani Hygiene wash?
Yang terlepas pandang cepat terjah dan baca sekarang kerana sepanjang september ini saya akan membuat mini contest dan setiap minggu akan ada soalan yang korang kene jawab dan email terus jawapan korang ke email amoi amoiheaxa@gmail.com ^_^

Setiap minggu juga akan ada pemenang untuk setiap mini contest yang amoi keluarkan ^_^

teruja bukan? inilah masanya untuk dapat hadiah percuma ^_^ mudah sahaja . dengan hanya korang kene menjawab soalan yang amoi bagi ok?

Soalan pertama untuk minggu ini adalah ( amoi akan bagi di facebook page amoi ok ) ^_^

kita jumpa di sana ^_^


dan hadiah yang bakal korang menangi berupa Manjakani Wash 400ml bernilai RM17.90 dan Vitamin E Facial Cleanser bernilai RM16.90 beserta sample. ( seperti gambar di bawah )


Nak bitau korang nie besar oke Manjakani hygiene wash tu.berbaloi2 kalau korang beli sebab tahan lama :) dengan harga yang berpatutan. Tapi jika dapat free lagi berbaloi-baloi bukan? ngeh ngeh ngeh.


Tips untuk mendapat jawapan dari soalan yang amoi akan bg adalah : dengan membaca entry amoi berkenaan Manjakani Hygiene Wash ataupun pergi melawat  ke FB COSMODERM dan jika tak tahu juga boleh bertanya di wall COSMODERM ok.bukan wall amoi ok...tak aci gitu ^_^



see yahh~

2 comments:

boni kacak said...

lelaki boleh join tak? tapi kat mana saya nak jumpa facebook awak?

Unknown said...

Hai cantik..i dah follow ur blog..please, support my blog too.. Ada masa berkunjunglah ke suriarashid.blogspot.com yer..