Followers

Tuesday, July 24, 2012

Ramadhan Terakhir =')

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni je sedar tak sedar dah hari ke 4 kita berpuasa kan?Masa berlalu cepatnya nanti sedar-sedar dah 2minggu berlalu....

# Sedar tak sedar ini Ramadhan Terakhir sebagai Single dan hampir 23tahun ramadhan tanpa mereka =') sedar tak sedar anak dara mereka sorang nie bakal menamatkan zaman bujang........


mama....ayah....*titis*


how time flies. . . . . . . Rindu yang tak terluah dengan kata-kata.Hanya Doa yang dapat dikirimkan setiap masa untuk mereka bila aku......... R I N D U.





Semoga roh mereka sentiasa dicucuri rahmat. Al-Fatihah.




Jika Ramadhan kali ini bukan Ramadhan terakhir kita sekalipun, ingatlah mungkin kali ini Ramadhan terakhir ibu, ayah atau orang yang kita sayangi.

Hargai ketika ada, rindui bila tiada......~



Salam Ramadhan semua.

16 comments:

nhana fnd said...

Al-Fatihah ..

nhana fnd said...
This comment has been removed by the author.
Mass said...

Semoga terus berbahagia di dunia dan akhirat

IDA MANSOR / IENA MANSOR said...

AL- Fatihah utk mereka..xtau pula ayah & ubu Amoi dh xde :(

tabah ye syng..

NURUASHIA said...

sebak :''(
bykkn berdoa yea sys..

Suhana said...

Al-fatihah .. salam perkenalan juga.. mai singgah blog saya..follow la ye http://guavasue86.blogspot.com/?zx=4c8ae3702716b769

Suhana said...

semoga dicucuri rahmat roh mereka..al-fatihah

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

smoga tabah ye kak yana ;'(

*~♥Ekin♥~* said...

Sedihnya... :'(
Ekin pun puasa tnpa ayah trsayang... :'(

Cik mama said...

Al-Fatihah untuk Mama dan ayah amoi.
di bln ramdhan ni, roh org yg meninggal akan menziarah kita.

http://pinkpurplemerah.blogspot.com/2012/07/roh-di-bulan-ramadhan.html

Anonymous said...

X SUKE KAK YANA..BWAT ORG SEDIH:(
TAPI THANX SEBAB INGATKAN..

Anonymous said...

al-fatihah...wishing u a smooth journey fr the nxt step =)

lavenderlover said...

al fatihah..keep strong.. u can!

salam ramadhan

Wendy Kim said...

Moga mereka ditempatkn dikalangan org yg beriman.. syg amoi kene kuat k :)

Wendy Kim said...

Semoga mereka ditempatkn di kalangan org yg beriman,syg amoi kene kuat k :)

Wendy Kim said...

Moga mereka ditempatkn dikalangan org yg beriman.. syg amoi kene kuat k :)