Followers

Tuesday, May 29, 2012

Keterujaan Dikongsi.

Assalamualaikum w.b.t

Actually ramai betul yang feedback kat amoi selepas mencuba adha.Alhamdulilah so far banyak yang positive dari negative. biasalah kulit muka kita tak semua sama kan? berbeza.beza.dan kesan pon sudah pasti berbeza-beza juga.

So amoi nak buat satu entry share dgn korang kesan yang amoi rasa dari sehari ke sehari.
maybe effect itu korang rasa mcm was-was ke actually ia normal.tp kalau ia getting worse better stop la kan.

Mula-mula dulu amoi pakai sabun & serum Adha sahaja.untuk tempoh yang lama juga.then amoi pakai krim siang dan krim malam dari product lain.so far okela tak pernah pulak ia meroyan atau bermasalah.

Dan selepas melihat keberhasilan yang memuaskan hati dan sanubari amoi (sejujurnya) amoi nekad nak try krim siang dan malam dan bertekad meninggalkan semua alat2 makeup dan semua product lain kerana mahu menumpu pada product nie. Advise kakak azira jangan makeup selama sebulan dalam tempoh perawatan.bg muka betul2 berubat & fresh. Dan saya terus ( ohmyyyyyyy macam mana nak pergi kerja dgn muka tak makeup seyesly mak tak sanggup noks)

Tapi demi nak tgk keberhasilannya.iols NEKAD.wah nekad sampai capslock uols :D

Dalam minggu pertama amoi try the Whole Set.Takdela effect apapon.just rasa muka makin gatal-gatal.orang panggil merenyah.hish tgn nie rs nak garok-garok je muka.tp tahan tahan.pastu ada mengelupas halussss je ( di situ buat kesimpulan sendiri,no wonderla kakak tu tak bagi iols mitap2 sebulan sebab nanti muka mengelupas halus pakai mitap sure bertapuk) pastu baru teringat oh deym ! ada makan udang sotong kat Redwalk.baru lepas makan melantak kat situ dgn en apeq! no wonderla gatal kemain!! terus banyak-banyak kan minum air masak.seyes gatal die kemain. TAPI JANGAN GAROK tau! nnt luka.

Then process minggu kedua.mengelupas semakin kurang tup tap naik jerawat kat tempat yang tak pernah-pernah naik.perghhh riso dah hati nie.seketul besor die kuar.siapa tak senang duduk kan.so dah risau da.tapi pikir.oh die nak kuarkan sel mati n kotoran dari dalam.BERTABAH >.<"

TAPI, yang BESTNYE die cepat surut tau! maybe effect serum & krim malam die mmg best. Dan alhamdulilah masuk minggu ketiga jerawat tu semua dah hilang dan tinggal parut slowlyla kan.takkan nak hilang serta merta mmg magic sgtla tu.

dan selepas sebulan pakai.muka rasa makin Tegang/ kulit sekata/ lebam mata still ada mmg DEGIL nak hilang tapi alhamdulilah berkurang.Dan muka lebih fresh even tak pakai compact.dah macam terbiasa pulak.
Blackhead tu still ada.tu PERKARA PALING SUSAH nak hilang.pakaila apapon.dah buang hari2 pon still ada juga >.<"

Jeragat yang ada kat area MOLE nie pon berkurang die dah pudar.arghhhh saya nie manusia biasa juga muka ada jeragat lagi orang yang berkulit putih lebih senang kene jeragat kan? liang roma ada terbuka juga plus blackkhead tu jgn ckpla.kat hidung beso nie mmg banyak ..>.<"

Tapi saya puas hati alhamdulilah syukur dengan product nie banyak sangat perbezaan kulit dulu dan sekarang.:) DAN yang paling buat saya happy sangat2 dan orang2 yang telah mencuba pon memberikan feedback positive pada saya ;') dan mereka juga turut rasa apa yang saya rasa ;')

Alhamdulilah..niat saya just nak share apa product best sy pakai n nak share macam mana yang saya rasa.yang dah merasainya ofcourse sy happy sgt ;')

Tapi ada juga yang salah faham dengan niat saya.neway takpela.bukan senang nak puaskan hati semua orang.kadang orang tak paham niat kita.lagipon tak penting pon nak jaga hati org yang suke judge dan berkata sesuka hati  tanpa tau apa2..KAN?

# kejap saya /amoi adoi.maafla. update lelaju mmg gitu jdnye ..>.<"

2 comments:

Puan Rad said...

hehe~ kita blm start lg.. mgu dpn bru start sbb mgu ni ada byk weds nk g.. nnt xleh mitap2.. hihi! blh mcm tu?? haha~

Anonymous said...

Kat mane ade jual ek?