Followers

Tuesday, October 4, 2011

tenang

Assalamualaikum w.b.t

sumpah sy sgt tenang sekarang.

mengapa & kenapa.

biarlah ia tersimpan rapi & rapat dlm hati.

sungguh.

ALLAH MIRACLE'S

takde sapa boleh menyangkalNya.

dan sekarang makin utuh dan kuat rasa itu dan rasa sgt kecilnya diri ini di atas bumi pinjamanNya.

Tuhan.

Terima Kasih kerana kaula selalu ada bersama.

Kau selalu memberi jalan & petunjuk di saat aku kebuntuan.

di saat aku meraba2 dalam kegelapan.

di saat aku hanyut dibuai perasaan & permainan duniawi.

kau datang menyedarkan aku bahawa.

itu bukan yang terbaik untuk kamu.

percaya pada apa yang kau telah tetapkan sejak aku masih seketul daging.

sebelum cukup sifat.sebelum ditiup roh.

ALHAMDULILAH.

SYUKUR TUHAN.

: ' )

*Tetapkan Imanku & Taqwa ku bersamaMu.Kuatkan hatiKu mengharungi dugaan yg penuh pancaroba supaya sedikit aku tak goyah dan tergelincir.*




Let’s forget what's gone, appreciate what still remains and look forward to what's coming next.




1 comment:

Rawkzell said...

kalau tiada 'pahit' , tentu tiada 'manis' , kalau semuanya 'manis' pula , tak dapat rasa pahit ... pahit dan manis kawan baik .