Followers

Thursday, October 6, 2011

benda yg melawaskan T__T

Assalamualaikum w.b.t



aiyak..bunyi entry kat atas agak mcm tak senonoh sikit.
hehe.

sometimes ada org jenis cepat lawas kan?
ada pulak jenis berhari2 tak lawas.
betul x?

so mcm mana caranya?
ini bukanlah tips.
tapi cara saya kalau susah sgt nak lawas.
lemas kembong rs perut betul x?
dek duk sumbat2 je kan?
perut kite pon tau lemas kan?
heheheh...


1) saya akan makan pelam ( yg color2 kekuningan ) confirm pastu laju je lawasnya.
2) saya akan minum milo.PALING BEST!
3) saya akan makan pisang! actually utk penghadaman sy nie LIAT sikit.tapi ada sesetengah org makan puas utk senang hadam kan?
3) minum AIR PUTIH ( masak) banyak2 sure pastu rasa nak termuntah pon ada! haha..tp mmg SMOOTH oke.) bhahaha
4)minum SUSU...mmg TERBAIK..confirm kosong balik perut saya!

heheh.tu jela cara2 yg boleh kita paksa utk melawaskan perut yg LIAT bebenor nak lawas kan kan kan.
dulu sgt susah nak LAWAS.sebab tu dulu badan sy bambam sikit.tak caya tanyala kawan2 sekolah sy dulu.kalau dorang jumpe sy skrg confirm ayat first kuar.KO MAKIN KURUS/SELIM.APA RAHSIA wei?
haha..
akan sy jwb.KURUS KE? ko p telan air putih byk2.mangga banyak2.pastu minum susu byk2! hahaha

k la
bye~

No comments: