Followers

Monday, October 3, 2011

5years

Assalamualaikum w.b.t


3rd OCT

Terima Kasih untuk tahun yg ke 5
terima kasih kerana selalu memahami dan sabar dgn perangai saya
yang cepat melenting.
cepat marah.
cepat angin.
kepala batu.
suka memaksa.
tapi kamu selalu ada untuk menyejukkan saya.

kejam celik kejam celik.
5tahun kita kenal.
5tahun juga bermacam chapter kisah kita.

bila teringat.
sgt kelakar.sedih gembira semua bercampur.
terlalu banyak kenangan bersama kamu.
terlalu banyak kisah bersama kamu.

sedangkan lidah lagi tergigit.
lagi kita yg da 5tahun bersama.
tp sikap kamu yg sy sgt kagum.
kamu selalu being profesional.
kamu akan duduk berbincang.
dan yg pasti aku akan kalah.
menitiskan air mata.
hahah! GEMBENG!
too sensitive okey!

tiada banyak yg aku harapkan & aku minta.
cukupla
kamu sentiasa SETIA & JUJUR sepanjang bersama aku.
cukupla kamu membahagiakan aku dgn cara kamu.
hanya aku kenal kamu.
dan hanya kamu kenal aku.

semoga niat kite utk disatukan menjadi kenyataan.
tiada apa akhirnya aku mohon.
selain utk menjadi pelengkap tulang rusuk kiri kamu.
itu dah cukup membahagiakan aku.
biarlah kau yg menjadi imam dalam setiap solatku.
dan membimbingku di dunia mahupun di akhirat.

Happy Anniversary syg!
5th.

*tak tau sama ada kau buat² lupa ataupun mmg kau lupa.tp aku tak pernah lupa.saja mahu menguji kamu.*
T________________T




10 comments:

yaya said...

sgt sweet. smoge berbahagie smpai bile2. insyallah =)

Azie Rashid said...

lamanye!! happy anniversary! azie punye 1/10. hek3

nuraien said...

Sweet je..=)
bler nak naik pelamin nie??hihi

Amoi Heaxa said...

yay : aminnnnn :) terima kasih yaya :) insyallah :)))

azie : lama ke?alhamdulilah.:) wah ye ke..smaa bulan..hehehe

aien : terima kasih syg :)
naik eplamin doakan! nak jugaa>>hehehehe

'arif said...

gembeng...? hehe~

Liyana Syazwani Safie said...

wah.. lamanya.. =)

Ieqahgajah said...

happy anniversarry dear...
moga jodoh anda itulaaa :0

Najwa Not Nadrah said...

Wah... selamat-selamat-selamat =D
Bestnye... 5 tahun bercinta.. =)

miss LawaLawa said...

sys maafkan intan bru rini nk wishh :((..selame ni diri ni sibuk ntah pe2 je..jgn kawan intan 5 minit sobb sobb T_T

intan nak ucapkan "HEPPY ANNIVERSARY" semoga bahagia hingga ke syurga <3 yang,bila flash back intan ada satu gmbar kite ber4 intan, kuden dgn sys & apek kt time konvo tu, until now rase x sgka sgt sys will be my gff..thanks allah !

loveee you, sekian ;)

MuTiaMiD said...

so sweet dear...smoga jdoh kamu bkekalan...aminnnn...insyaAllah..