Followers

Thursday, October 13, 2011

harapan.


Assalamualaikum w.b.t


Kuatkan semangatku bila mula Goyah 

Kuatkan hatiku bila mula Rapuh

Sedarkan aku bila aku mula leka

Bimbinglah aku bila mana aku mula terpelecok

Gembirakan aku bila aku mula bersedih

Tetapkan pendirianku bila mula melebur

Berikan ku Semangat bila semangatku mula merundum

Berikan ku petunjukmu bila aku mula kebuntuan

Berikan ku jalan bila mana aku sesat tak temui jalan

Kau sebaik2 pendengar

Kau sebaik2 pencipta

Sesungguhnya Kau Mengetahui segalanya

KAu Maha Besar 


Setiap kesusahan yg kau berikan aku tahu akan ada "redeemnya"

cuma lambat atau cepat.

Hanya kau mengetahui.

SubhanaAllah.


*titis*



tuhan lindungilah aku ;'( bantulah aku ;'( 
terkadang sulit bila mana aku berjalan sendirian menempuh dugaanmu di dunia ini :(
aku cuba utk kuat,kelihatan Tabah.
tapi Hanya Kau maha mengetahui.






Ampunilah segala dosa2ku bila aku selalu mengeluh dgn dugaanMU ;'(
terkadang aku sgtt rapuh...
semoga segala semua ini ada keindahan yg tak terbayang dek akalku.
mudah2an..aminnnnnnnnnnn~
Hanya kau maha mengetahui.







2 comments:

NASIEHA S' said...

be strong sis,everything have their own reason.maybe tak nampak skrg,insyallah esok lusa sis akan nampak.and always ingat Allah takkan uji di luar kemampuan hambanya.sis pegang yg tu.insyallah sis kuat menghadapi dugaan.best of luck=)

Ieqahgajah said...

insyallah..Amin