Followers

Monday, March 4, 2013

PROMOSI PROMOSI PROMOSI?? SAWANNNN

Assalamualaikum w.b.t


PROMOSI??APAAAAA?? OMG lumrah wanita biasa seperti saya yang pantang dengar perkataan PROMOSI. Tak kiralah promosi apa pun, ikan masin ke kalau buy 1 free 1 tak ke berbaloi baloi saya dapat buat stock ikan masin banyak banyak. Okay tak hot stuff langsung cerita pasal ikan masin tetibe.

Ini bukan cerita dongeng okay , Bukan auta tetapi fakta. Dunia Herbs sedang membuat promosi menggila???? Apa??? OMG *juling mata* . Saya memang penggemar dunia herbs lagikan dengar berita sebegini mahu tak sawan aku? NO NO NO NO cool downnn. mari saya cerita secara tenang dan waras ye.

Pernah kenal dengan barang ini?


Mari saya kenalkan dengan botol berwarna biru pekat ini.Color Block sungguh tau.
Pada yang tak pernah membeli botol biru ini sebab tak tahu apa fungsi krim lotion nie? sama ke seperti yang lain? Anda silapp haaaaaaa mari saya beritahuuu 

  • Losyen sejuk serbaguna
  • Bahan asas ekstrak Pegaga 
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
  • Sapuan bawah dagu, lengan, paha dan pinggul
  • Penggunaan berterusan dapat melembut dan menyihatkan kulit

Harga : SM RM24.00 / SS RM27.00

Khasiat pegaga nie banyak sangat tau. Tumbuhan pegaga  kaya dengan vitamin A & C serta Zat Besi, Sering dijadikan sayuran sayuran especially untuk wanita berpantang.




Color Emerald Green kauuuu. My favourite color too. Wah tgk color menarik terus membeli ye? tidaklah tetapi sangat berguna untuk :

  • Losyen serbaguna
  • Bahan asas Serai Wangi
  • Sapuan pada sendi juga otot
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
  • Membantu menghalang dari gigitan serangga
  • Penggunaan berterusan dapat melembut, melembab dan menyihatkan kulit

Harga : SM RM24.00 / SS RM27.00

Khasiat serai nie sangatlah banyak kalau uols google.Dari minuman  makanan dan juga untuk rawatan rawatan kecantikan dan juga kesihatan sangatlah digalakkan. Maka Dunia Herbs membantu memudahkan kite buat dalam jenis krim untuk salah satu product kesihatan luaran :)

Dah tau kelebihan masing masing kan? So lepas nie janganlah terkejut keranaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 "Untuk pengetahuan anda semua, bermuLa dari 1 Mac 2013 hingga 31 Ogos 2013, Dunia Herbs membuat promosi untuk produk Losyen Srai + Losyen Pegaga, di mana, promosi ini adalah dalam bentuk kombinasi. Kombinasi Losyen Serai+Losyen Pegaga, Losyen Serai+Serai & Losyen Pegaga+Pegaga hanya berharga RM 30.00.. Harga RM 30.00 ini hanya sah untuk pek kombinasi ini sahaja "


Terkujat saya kerana harganya sangatlah berbaloi baloi RM30 okay? Mana boleh kita dapatkan Pek kombinasi dengan Harga Runtuh nie?

From now on korang boleh dapatkan secara pembelian online di laman web rasmi Dunia Herbs dan Contact mereka terus Dari HQ  Duniaherbs hubungi kami 
ataupun yang berdekatan dengan HQ mereka di alamat :

Dunia Herbs Sales & Marketing Sdn. Bhd.
Wisma DH, Level 1, Block F, Platinum Walk,
No.2, Jalan Langkawi, 53300,
Setapak, Kuala Lumpur.

Tel : 03-4142 2443
Fax : 03-4149 2443
DH Careline : 1-800-888-2012

Untuk mendapatkan pek kombinasi yang hebat nie! Jangan lepaskan promosi dan tawaran hebat ini dan anda juga layak untuk menyertai  Peraduan Gambar Kreatif & Menang bersama Losyen Mustajab Pati Halia yang sudah dijalankan sekarang bermula dari Mac 2013 sehingga November 2013.
Next entry amoi share macam mana nak join Peraduan Gambar kreatif & Menang nie! Simple mudah tetapi jika rezeki korang pemenang akan memenangi HAdiah yang lumayan sangat okay. Percutian ke Beijing & Bangkok China. Mana tahu rezeki korang menang dapat pergi bersama sama Duta Losyen Mustajab nie yang cantik comel lote Nora Danish! Tak ke best oohhoiii!!


Next entry saya tunjuk cara cara nak join okay dan saya juga nak joinla.Nak jumpa Nora Danish!!!!!!! Minat die sangat sebab terlalu comellll.Silap silap ley jumpa anak dia Rayyan yang Hensem uihoiii.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai Promosi Kombinasi pek yang hebat ini boleh terjah sini








No comments: