Followers

Tuesday, February 19, 2013

Sambungan cerita Delima

Assalamualaikum w.b.t


Sambungan dari entry lepas yang saya janjikan. Saya nak cerita & share sedikit info berkenaan dengan Losyen Pati Halia Delima.

Banyak banyak losyen saya terpaling suka pulak dengan delima, rose dan jasmine pun sedap juga tapi maybe deria mengandung saya nie lebih suka pada bau delima. Serious wangi macam buah delima ^_^

Walaupun saya mengandung dan confirm confirm tak boleh sapu kat perut nak kelihatan ramping maka saya cari alternative untuk guna kat tapak kaki dan betis bila mana saya sangat sangat kerap penat dan kekejangan =_="

Gaya dah macam sarat sangat.Tapi itulah kenyataanya.

Last weekend hari itu pergi berjalan jalan di IKEA dengan tujuan nak mencari dan mensurvey sedikit barang. Akibatnya dengan sesak ramai orang dan juga nak kat IKEA kan pusing agak jauh. Kaki saya tersangatlah KREM >.< huhuhu. Jalan sikit stop jalan sikit stop. Rasa macam dah longgar screw lutut2 kaki saya.

Dengan Pantasnya Hubby terus laju laju cakap pergi makan MEATBALL. Yeayyyyyyyy ^_^ like it bebehhhh~ Dapat duduk memang menenangkan tetapi still tak hilang lagi :(

Penat penat pun tetap juga merempuh ke The Curve untuk wash wash eye dengan suami. Di mana ada seat disitu saya ambil peluang nak duduk.....Nampak bukan kemalasan saya?



Buruknya perangai si isteri kepenatan sampai buka kasuttt....busyukkkkkkk~ abaikan situasi diatas ye


Muka keletihan terserlah sangatttt.dandannn jeee


Boleh tersenyum simpul sekarang.lalalallalalalala

Ambil sedikit dan letak dijariiii



Dan sapuuu di tapak kakiiiii untuk menghilangkan lenguhhhhh.Berangin yang menyegarkan.Saya suka!! Anda bagaimana?


Saya juga suka akan haruman Losyen Mustajab Pati Halia Pomegranate Scent nie ^_^ kalau saya mabuk saya suke bau dan bau sampai tertidoooo. hiksss~ Ibu mengandung yang ada simptom mcm saya bolehlah mencuba ^_^


Selain itu ia sangat elok untuk :-


  • Mengurangkan selulit
  • Mengurangkan sakit sendi dan otot
  • Membakar lemak dan melangsingkan badan
  • Mempunyai kandungan anti-oksidan yang tinggi
  • Membantu memperkuatkan pencernaan di perut
  • Merangsang pengeluaran kolagen dan elastin bagi menyihat dan melindungi sel kulit
Harga : SM RM24.00 / SS RM27.00

Jangan Lupa untuk LIKE PAGE FACEBOOK DUNIA HERBS ye kawan - kawan :)



7 comments:

Anonymous said...

Kak amoi saya org pt raja..hehe..lepas bace blog akak gigih saya p cari kat pt raja tadi..dpt grab satu yg bau rose..saya x la gemuk tpi pewot tu muncit skit..haha..so susah nk dpt six pack..aumm...so pas mandi tadi terus sapu losen tu n wat sit up kejap..n now dia punye berangin fuhhhh trbaik cam kita tejon dlm pool pepagi bute..sejok n nyaman uolss!..pasni senang sikit nk ilang muncit n jadi lebih macho..pitams! Haha..tq kak amoi..*matabersinarmukecomel* (:

Amoi Heaxa said...

hai org kampungggg ^-^

wahhhh bagus2 rose pn beat jugaaaaa.yg ptg kite bole pakai even nak kuar rumah pn kan kan.takde bau yg tak menyenangkan :) wahhhh pasni da machoo kene sep sikitttt heheheheheh

Amoi Heaxa said...

kita sama org johor tauuuuu.sep sekali lg org kampungkuuuuu :)

pAri-ParI tErbAng tiNgGi said...

hmmm...boleh try ni.

Anonymous said...

hye Kak moi.. Nak tnye..lw nak ilgkan muncit kat prut.. Kne sapu kat prut la ea? Dlm shari kne sapu bpe kali ea?

Amoi Heaxa said...

depends keselesaan kamu kalau bau delima atau rose die wangi so u p keje or p class or winows shopping pn bole sapu sebelum kuar rumah :)

Anonymous said...

Nk tnya pki gloss ape ye?suka warna tu