Followers

Sunday, February 10, 2013

Bercuti bersama Jasmine

Assalamualaikum w.b.t


Bila menjelang cuti umum je sayalah orang paling excited sebab boleh balik kampung di kluang johor dengan lama. Jumaat pagi saya dah pecut balik kluang. Tak sabar untuk berjumpa nenda tercinta. Nasib baik keadaan lebuhraya tak berapa nak sesak sangat berjalan lancar walaupun kereta mula banyak untuk menuju destinasi masing masing kan.

Walaupun berjalan lancar saya bawa kereta dengan 70/80km per jam je sebab suami dah warning jangan drive lelaju. Ye la risau akan saya dan baby kami. Oh ye suami outstation di sarawak atas urusan kerja maka saya balik secara solo ke kampung. Dengan keadaan sekarang mudah mengantuk plus sangat cepat penat dan sakit pinggang  agak merisaukan suami mak mentua dan juga saya sendiri sebenarnya. Tapi kita kene kuat dan lawannnnnnnnnn.Alhamdulilah selamat sampai di kluang berjumpa nenda tercinta.

Sampai sampai je kaki pinggang saya krem( eh betul ke saya eja? ) Yela perjalanan 2-3jam ke kluang sebab bawa kadar yang agak perlahan, duduk je secara tegak sepanjang drive memang agak seksa untuk orang yang mengandung macam saya.Walaupun taklah sarat lagi tapi mungkin perut dah mula nak mengembang saya kerap senak perut dan sakit pinggang. Kaki pun cepat penat dan krem.

Nasib saya tak lupa membawa " LOSYEN MUSTAJAB PATI HALIA JASMINE SCENT" . Terus laju laju geledah handbag yang memang saya get ready dari rumah saya sebab dah boleh agak akan rasa krem macam nie.Yeayyyyyyyyyyyyy nasib saya bawaa benda yang ajaib dan berguna ini. Masalah bukan lagi masalah ^_^



Tengok packaging pun dah menenangkan dengan colour light blue yang soft je kan. Belum lagi sapu dan mencuba sendiri.

Siapa kata orang mengandung tak boleh pakai? haaaaa ANDA SILAP. Janganlah sapu di perut memanglah tak boleh tak boleh. Tapi saya sapu di tengkuk di tapak kaki di betis sebab krem kan. Alhamdulilah memang berangin yang nyaman dan bau JASMINE memang menusuk sekali.

Dan nama pun di kampung kan? of course nyamuk banyak berterbangan. Saya memang pantang tido bunyi nyamuk memang tak lena dan pasti akan digigit. Tak pasti apasal nyamuk suka sangat dengan saya. Tido sebelah nenda lena je nenda tido. Hampagussss nyamuk nie tau. Tapiiiiiiiiii Nasib Jasmine ada bersama saya...padan muka kau nyamukkkkk. Saya sapukan pada kesan gigitan nyamuk dan Alhamdulilah dah tak merah dan dah tak gatal. Dan saya sapukan di leher dan tapak kaki dan betis pada malamnya untuk tido sekali. Saya dapat tido dengan nyenyak sekali bersama nenda ^_^

Nenda saya pun terus jatuh cinta dengan aroma dia.

Pada yang gemar ke GYM atau pun bersukan? Anda boleh jadikan Losyen Mustajab Pati Halia Jasmine Scent nie sebagai salah satu  dalam koleksi korang. Bila Bila masa dan korang akan rasa bersemangat sebelum bersukan bila menggunakanNya . Dan membantu percepatan membakar Lemak dan Melangsingkan Badan.


Apa kebaikan losyen Mustajab Pati Halia Jasmine Scents?

Losyen Mustajab Pati Halia Jasmine Scent (100ml)

Dengan ekstrak bunga jasmine yang dikenali Bunga Melati untuk haruman yang lebih harum ia membantu :-
  • Mengurangkan selulit
  • Mengurangkan SAKIT SENDI DAN OTOT
  • Membantu TIDUR LEBIH NYENYAK
  • Membakar lemak dan melangsingkan badan
  • Membantu MENYEMBUH LUKA AKIBAT GIGITAN SERANGGA.
  • Memberikan aroma terapi yang menenangkan fikiran



Dengan harga yang berpatutan RM 24.00 ( Semenanjung ) dan RM 27.00 (Sabah Sarawak)


Saya rasa semua mampu miliki. Tak rugi sebab husband makcik pakcik adik nenek datuk korang pun boleh guna seisi keluarga tauu.

Oh ye Jangan lupa untuk LIKE PAGE DuniaHerbsOfficial sebagai tanda sokongan dan minat anda yang berterusan pada product nie. Saya sudah LIKE dan sudah pun memiliki PRODUCT TERBARU mereka.

ANDA BILA LAGI?? cepat cepat tau!!! ^_^ sharekan pengalaman anda bersama saya dan email terus ke amoiheaxa@gmail.com :)

Saya menunggu experience anda bersama product2 Dunia Herbs ye kawan kawan .


# hehe saya tak perlu risau lagi untuk balik ke kl driving sendiri bila Losyen Mustajab Pati Halia Jasmine Scent sentiasa menjadi teman sejati di saat saya perlu travel jauh jauh ^_^

No comments: