Followers

Thursday, June 20, 2013

FINALLY SIGNBOARD SIAP

Assalamualaikum wbt,

Actually kedai amoi dah beroperasi 2bulan lepas, tetapi ramai susah nak cari sebab signboard tak naik lagi plus kawasan kedai nie kawasan baru dan one more thing yang orang confuse sangat die sebenarnya berada di bandar baru bangi tetapi alamat die di kajang. Amoi pun tak paham kenapa?huhu

But, setelah macam macam rintangan dan dugaan akhirnya Signboard butik siap juga. Syukur dan lega sangat2 :)  . At least nak buat majlis kesyukuran sabtu nie takla pening nanti orang nak cari kedai kan.
Pada yang datang dari jauh , singgah dan gigih mencari kedai masa signboard belum naik lagi, korang memang sangatlah awesome! :) Terharu dan teruja dengan kedatangan alhamdulilah walaupun tiada signboard tetapi ramai datang mencari kedai .  Terima kasih sangat sangat yang tak terhingga amoi ucapkan pada korang . Jangan serik datang dan bershopping lagi ke butik kami ye.


Alhamdulilah ^_^
Rasa nak nanges tengok signboard nie, tak tahu kenapa touching lebey, hahaha maybe pembawakan ibu mengandung emosi tak teratur ( alasan :p )

Kenapa Heaxabell? Sebab Nama HEAXA tu amoi bawa dari Amoi Heaxa dan blog amoi pun miniheaxabell.blogspot.com So amoi decide untuk menamakan butik pertama "HEAXABELL" insyallah biar orang tahu dan kenal nama HEAXA tu amoi yang carry dari zaman FB dulu. Berniaga kecik kecik kat fb dan sekarang rasa seakan tak percaya nama signboard tu naik . Syukur Alhamdulilah kurniaan rezeki mu Tuhan.

Jatuh , bangun, terlingkup tergolek, cacian,hinaan,kutukan semua benda nie sebenarnya bila difikir balik adalah rencah kehidupan dan kita cuba twist untuk jadikan satu semangat positive untuk kite lebih berjaya. Jangan mudah mengalah mahupun menoleh ke belakang mahupun mendengar atau mengambil kira kata kata negative. Insyallah doa usaha tawakal dan berserah pada yang ESA sebab rezeki kita bukan di tangan mulut mulut manusia tetapi di tangan Allah s.w.t :)

Dalam tahun nie amoi bakal mendapat cahaya mata dan dalam tahun nie juga impian untuk mempunyai butik sendiri tercapai :) Allah maha mendengar dan Allah maha mengetahui segalanya .

Okaylah cukuplah nak touching touching lebih lebih nie,anyway korang yang tak pernah sampai butik amoi jemputlah datang ye :) Bebila ada kelapangan , terlalu ke , dan sabtu nie kalau free datang je ramai ramai ke Majlis ksyukuran okay :)


Oh yeay , Alhamdulilah Butik amoi ada keluar di MAGAZINE FESYEN HIJAB :) untuk keluaran PERTAMA nanti korang pergi cari ye :) heheheheh


NIE COVER DEPAN MAGAZINE TU ^_^


mak buyong yang dah nak masuk 8bulan tapi masih over lagi berphotoshoot

INI KELUARAN TERBARU DRESS NONE BREASTFEED & JUGA UNTUK BREASTFEED MOMMY DEKAT PAGE AMOI ^_^

CHECK IT OUT OKAY HEAXABELL


SEE YOU!!!!


Heeeee pic latest amoi in 30weeks now :) Alhamdulilah diberi kesihatan yang sempurna :) Doakan semuanya berjalan lancar dan amoi & baby amoi selamat ye :)

5 comments:

Mysara Ab Rahman said...

wah bestnyer...kajang xjauh je dr umah kte...insyALLAH klu berkesempatan leh g....:)

izyantyPersonalTaste said...

taniah dear...teringin nak ada butik cam u gak he3..

Anonymous said...

Alhamdulilah...tahniah Amoi. Kak ju tumpang bangga dan gembira dengan Amoi..segala usaha telah terlaksana..nanti dalam blog bagilah tip untuk berbisnis pulak..kak teringin nak berniaga tapi takut..tak tahula..

Semoga selamat bersalin nanti.
Take care..Kak Ju Penang..

boni kacak said...

tiadakah alamat kedai??

ilot said...

slm kak...congrate for opening..
Semoga Allah sentiasa melindungi akak. ;)