Followers

Monday, June 4, 2012

Tak lama lagi

Assalamualaikum w.b.t

wah tajuk tak lama lagi tu suspen tak? dalam minggu nie sahabat saya yang paling saya sayangi bakal menamatkan zaman bujang dia.ouch rasanya saya yang over excited dan touching lebey.apakah? =_="
kami kenal dari zaman kami muda remaja masa tu die umur 18tahun saya pula 19tahun. seriously banyak sgt moment2 indah dan suwit sedih semualah hanya kami mengetahuinya dan tersemat rapi dalam hati kami.

yang paling saya respect bakal pengantin nie dorang berkenalan dah lama sangat! kuat dan utuhnya cinta dorang.whoaah respect doh! :) macam mana dugaan cabaran datang ala biasalah sedangkan lidah lagi tergigit kan? yg penting macam mana cara kita handle dan selesaikan masalah?

Sebenarnya dalam perhubungan bercinta.jauh mana pon tak kisah terpisah.as long as kita JUJUR,SETIA,TAHU BATAS MASING2 DAN SENTIASA REMIND DIRI SENDIRI.dan yang paling penting. TRUST. kalau TRUST takde..susah kot.buatlah kepercayaan macam mana pon tapi kalau memang "aku tak caya ko" sampai bila2 lah takkan percaya. sebab tu menjaga kepercayaan yang diberi itu bukan sesuatu yang mudah.sangat2 berat.

baik pasangan kekasih/tunang dan yang paling penting SUAMI ISTERI.betul kan?

Anyway nak bagi ucapan in advance dua patah tak berapa nak patah kata sangat kat sahabat saya nie .
"Sue tahniah sangat coz finally both of u bakal menjadi suami isteri.ikatan yang sah dimata ALLAH yang setiap wanita inginkan dalam hidup dan menyempurnakan lagi hidup.yana doakan sue bahagia hingga jannah bersama cahayamata yang comel2 dan bijak2.perngorbanan sue menunggu akhirnya berbaloi tau!!! happy for u friend!!!!"

Yana Sayang SUE SGT!!! our SHADE~ i love u so much n much!!!!!!!!!!!!!!!



eh? apa nie tetibe muka bakal pengantin yang lain nie? ahaks~ We're Getting married soon.5months to go..DOAKAN NIAT KAMI DEPERMUDAHKAN ye ;')

p/s: en tunang.wo ai ne~



4 comments:

aliza zeke said...

ececehh..terus nyanyi2 lagu wo ai ni ea :p

Amoi Heaxa said...

ececece..tetibe kan ;p

azira said...

Tak sbr nk tunggu yana join our club!!sweet u both!!!

azira said...

Tak sbr nk tunggu yana join our club!!sweet u both!!!