Followers

Thursday, March 29, 2012

saya tunjuk bukti saya memakai "SERUM MAGIC"

Assalamualaikum w.b.t

haha tajuk saya mmg tak boleh blah.
saya mmg tak reti pon nak tulis tajuk menarik perhatian ramai.
maaf ye.

T_T

my bad~


oke anyway entry lepas saya cakap pasal RAHSIA SAYA kan.
Actually RAMAIIIIIIIIII sgt2 ( perlukan I saya banyak? =_=") betul2 ramai tu.haha
yang bertanya saya pakai serum apa,skincare apa lagi saya pakai.
itu ini bla bla bla.

ok kesimpulannya di sini.

inilah SERUM MAGIC yg saya pakai tuh
^_______________^

kecik je kan?
takpe
isi penuh uols!!

pakai titik-titik je dah cukup :)

IA MENGANDUNGI VITAMIN C, E & COLLAGEN(3in 1)



Fungsi:
1. Anti Oksidant pada kulit / Anti Aging efek, mencegah radikal bebas (Zat yang boleh merosakkan sel kulit, boleh menyebabkan matinya sel yang baru terbentuk dan juga menyebabkan penuaan dini) yang berasal dari debu, asap dan sinar matahari sehingga penuaan pada kulit dapat diperlambat.

2. Stimulasi sintesis collagen / anti Wrinkle efek, mengurangi kerutan pada kulit wajah dan mengurangi kantung mata (jika pemakaian teratur dan continue dapat mengurangi kerutan dan kantung mata pada wajah).

3. Whitening / Lightening Efek, mencerahkan warna kulit sehingga wajah tampak lebih putih dan bercahaya dan tidak suram.

4. Menghilangkan Lingkaran Hitam di Mata


ok tu saya copy la kan.
hehe

tapi apa yang saya suke sgt ttg SERUM nie
TAK PERLU PAKAI TONER.
ok untuk yang mengejar masa ataupon malas nak berdandan lama-lama
NILAH JAWAPANnya
haha

senang kan?

saya suke giler pakai serum sebab keberkesananya selepas saya memakai nak kontra dgn muka-muka n kulit-kulit saya dulu sebelum saya memakai serum
Masyallah.
DULU
mmgla kulit bersih
takde masalah
tapi
LINGKARAN GELAP BERTAMBAH GELAP.
MATA DAH MACAM PANDA
KULIT TAK SEKATA.
TOMPOK SANA PUTIH TAHU2 BELAH KIRI PUTIH EH KAT DAGU HITAM DAGU KANAN PUTIH
sungguh kontra T_T

DAN SEKARANG
saya rasa kulit semakin TEGANG uols~
auwwww
DIULANG TEGANG
haha
rasa kulit lebih muda dari usia saya yg sebenarnya
uhuks~

sampai ramai ingat syaa baru umur lahir tahun 1990.
eyuuw~ tak tahan oke!
iols dah tua sgT!

haha

anyway
nie pic saya pakai serum sahaja
selalunye lepas zuhur kan nak tunggu ke asar tak lama mana kan?
saya lebih suka muka "FREE" tanpa tepek apa-apa pon.
so saya akan pakai serum nie sahaja.

taraaa~

whoaaaahh T_T
maaf kalau buat kalian terkejut dgn muka pucat saya
T_T
tapi nampak fresssh kan?


motippp??
=_="
abaikan perangai gedikkkk gilosss itu.
*aksi dilarang emniru untuk kanak2 dirumah*

serum itu bukan utk diletakkan kat mata.
hehe

neway!
interested email je saya ye

product nie halal dari bahan kimia dan juga dari herba.
dah ada kat malaysia almost 2years
tapi tak banyak yg jual :)

product nie datang dari indonesia

(saya dah paham kenapa org indonesia lawa-lawa skin dorang kan )
=_="

saya pon nak juga.
so far saya pakai serum dah lama.
but now baru try2 sabun die
almost 3weeks :)
die ada set dtg sekali dgn krim siang & malam.
if korang nak try pon boleh
just email k.

sambil menjaga kulit luaran
dalaman penting juga ok! :)
COCOA COLLAGEN POWER PLUS
saya tak pernah missed out :)
(haha saya sempat selit iklan sekejap)


apa2 email je sy ye



21 comments:

Anonymous said...

serum ni bpe price sis???????

RynaSyaz said...

nice..amoi i oredi follo ur blog,kindly to follo mine k..tQ

Puan Rad said...

mmg syiok sgt pkai serum ni kan amoi.. kulit muka rad pon dah kurang berminyak.. suka kuasa 3.. hihi

Amoi Heaxa said...

mmg besttt kann :)

Anonymous said...

ni bp rm?

Farahana Nazri said...

oh minat,email me please!

farah said...

boleh pm harga tul whole package?tq
oktisufiana@gmail.com

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

brp rm serum nih.. pm me please.. amnybelle@yahoo.com

Anonymous said...

berminat..emel me fadiaaida@yahoo.com

Anonymous said...

berminat..emel me fadiaaida@yahoo.com

nina said...

sis..berape hrg Serum tu..?

Anonymous said...

kalu nak order mcmana yea

Anonymous said...

amoi brp rm serum tu?...emel sy hanishalim17@yahoo.xom

Anonymous said...

berminat dgn serum n sabun.brp hrga n kos pghantaran?
ct_atiqah253@yahoo.com

Unknown said...

salam sis..nk tnya la set adha 2 bpe rnggt ye? sya berminat nk bli cocoa collagen ngn serum magic..memandangkan sya suka make up,slalunyer make up nyer x kekl..bler berpeluh je kulit nmpak kusam dan make upnyer luntur..sya hrp sgt ngn produk yg amoi promosikn nie kulit sya akn lbh cerah n lebih segar..mntk pmkn hrga brg smou nie kt email sya ye..nurulhuda.johan@yahoo.com.tq

Faisya said...

Bminat. Emel saya harga serum ni.... Serum ni mcm probio c jgk eh? Emel whitecataleya@yahoo.com

Anonymous said...

berapa harga serum ni kak? umur pengguna disyorkan ketika berapa tahun?

Anonymous said...

serum ader 2 jenis kan ? serum biase n serum gold ? amoi jual yg mane 1 ?

NyssaSaad said...

salam kak..saya ada email akak..boleh tak nak tau harga serum ni..saya ada email dah tapi tak terima maklum balas.boleh email ke faranisa_saad@yahoo.com..terima kasih :)

sue said...

serum ni harga berapa ye

Anonymous said...

amoi. ni berapa.. boleh bgi tahu berapa tak.???..mcm best jee..huhuhuhu... nanti email k..

miss.lina57@yahoo.com