Followers

Tuesday, March 27, 2012

kata-kata semangat

Assalamualaikum w.b.t


bila saya "down"

dia selalu menaikkan balik semangat saya.

terima kasih kamu.



"abaikan segala apa orang nak cakap,selama nie kamu berdiri atas kaki sendiri,segala penat lelah,usaha kamu kamu usahakan sendiri tanpa minta bantuan "sikit" pon dari orang lain,dimana tempat kamu berada sekarang semua adalah hikmah dan segala usaha kamu. takkan sebab orang yang "mengata" kamu tu kamu nak down terus? itu macam habuk je. takde effect.die tak melukakan kamu sampai berdarah2 kan? so apa nak di kisahkan sgt?"

" yang penting jaga business kamu,jaga customer-customer kamu,kerana diorang yang menilai kamu dgn cara layanan kamu bukan dari apa yg org "mengata" mereka diberikan AKAL oleh Allah untuk menilai dengan mata kepala sendiri mana yang baik mana yang buruk."
MAKA ABAIKAN.


selama nie kamu bermula dari bawah,dari tiada apa-apa,kamu tak usik customer orang,kamu cari customer kamu sendiri,kamu cari business dan "NAMA" kamu sendiri tanpa usik atau menganggu orang pon.
penat lelah kamu,usaha kamu,segala apa keikhlasan kamu bukan orang menilai tapi "DIE" Allah s.w.t.

hidup kita ni tak lama dan tak panjang mana,
jika sekarang "MASA" dia biarkan dorang mahu berkata apa pon selagi ia tak membuat badan kita berdarah,tak effect apa2 pon pada kita,abaikan.Tuhan ada.cepat atau lambat pembalasanNya biar dia sahaja yang Tentukan. maybe bukan terbalas kat "orang" tu sekarang,akan datang,zaman anak cucu cicit dia.masa itu dia akan sedar dan akan terlintas apa yang die pernah lakukan.
tak perlu nak bersedih apa-apa sebab kamu TAK PERNAH RUGI APA-APA.
HIDUP INI SEPERTI PUTARAN RODA.
ADA HUKUM KARMA.

jangan membalas jangan menangis jangan menyesal jangan bersedih sebab kamu cukup bahagia dengan kehidupan kamu sekarang.
dorang tak boleh jadi macam apa kamu jadi sebab kamu JADI DIRI SENDIRI.

"Kamu seorang yg KUAT,TABAH,RAJIN BERUSAHA,CEKAL SEMANGAT.sebab tu saya sayang kamu"
;')


Terima Kasih Allah,Terima Kasih atas segala NIKMAT DAN PEMBERIAN PINJAMAN SEMENTARA kamu padaKU.

BERI AKU SEGALA BENDA YANG POSITIVE-POSITIVE sahaja dalam kepala mindaku dan hatiku dan hidupku.

sebab aku mahu MOVE ON bukan duduk di takuk lama dan berfikiran seperti keanakan-anakan. Dan aku mahu menjadi SEORANG YG SENTIASA POSITIVE.

terima kasih sayang for meaningful word for me ;')

saya sayang awak sangat-sangat.



1 comment:

Top Niaga said...

Kata2 semangat macam ni lah yang lebih memberi semangat kepada saya dan lebih kuat menempuh cabaran dan dugaan :)