Followers

Monday, March 26, 2012

POLCADOT ( MAXI SLEEVELESS & MAXI SKIRT )

Assalamualaikum w.b.t



Alhamdulilah selesai BATCH 1
process penghantaran dan customer berpuasa hati.
mungkin ada 2 3 orang yang mengadu terkecik or terbesar dgn ukuran yang mereka bagi.
tapi dari 50 order hanya 2.,3 orang yang mengadu.

ALHAMDULILAH
itu satu benda yang memberangsangkan bagi saya & tailor saya ^_^

kitaorang masih baru :)



terima kksih pada yang support pada yang order.
dan saya dan tailor saya minta maaf banyak2 pada kekurangan.

semoga kami boleh memperbaiki segala kekurangan kami untuk
BATCH 2 nie


disebabkan supplier kain kami kehabisan stock kain plain LYXRA J1
makanya kami tak boleh mengambil order untuk maxi for plain LYCRA J1
minta ampun minta maaf sangat2 pada yang inbox email yang tak sabar menunggu batch 2 dibuka seperti yang saya janjikan lagi 1-2 weeks.

berita ini pon saya dapat tahu last week.

sorry ye.

tapi untuk tidak mengecewakan pada yang tak sempat order BATCH 1


kami buka untul kain POLCADOT. material LYCRA J1
SUMPAH CANTIK SGT-SGT koranG!!!


nie hanya material kain yang saya tunjuk pic.
kerana contoh skirt maxi dan maxi sleeveless tak siap lagi,
mengambil masa sedikit.

kalau dah siap saya beritahu laju-laju ok?


hanya ada 4 colour sahaja :)

cantik bukan ;p

geram tak :p

ini polcadot kecik color orange tanah purple

color ini hanya 7 orang terawal sahaja

ini polcadot yellow tanah purple ( SGT CANTIK )

color ini hanya untuk 19 orang terawal je

polcadot putih tana blue electric

color ini hanya 3 orang terawal

PALING CANTIK!!! TAK TAHAN UOLS!!!!
polcadot tifanny blue
tanah cream white

color nie hanya 16 orang terawal je.


kenapa setiap kain saya letakkan anggaran untuk berapa orang order sahaja?

KERANA

kain ini limited edition.
hanya itu sahaja yang ada dan cukup.

sebab tu diletakkan syarat hanya untuk
MAXI SLEEVELESS & SKIRT MAXI KEMBANG PAYUNG


DETAILS :


BAYARAN FULL PAYMENT PERLU DILAKUKAN UNTUK CONFIRM ORDER.DALAM MASA 2WEEKS-4WEEKS BRG AKAN DISAMPAI MENGIKUT BATCH.UTK ORDER SILA MAIL BUTIRAN ANDA KE
amoiheaxa@gmail.com



DETAILS FOR MAXI SLEEVELESS DRESS ( RM 108 INCLUDING POSTAGE)



FULL NAME :

EMAIL :

:SHOULDER/BAHU :

BUST/DADA :

WAIST/UKURAN DADA KE PINGGANG

:HIPS/PUNGGUNG :

LENGTH/ PANJANG KAIN :

ADDRESS :

HP NO :



DETAILS FOR MAXI SKIRT (PRINCESS) ( RM88 INCLUDING POSTAGE)



FULL NAME :

EMAIL :

PINGGANG:

PUNGGUNG:

PANJANG KAIN:

No comments: