Followers

Tuesday, April 24, 2012

testimonial

Assalamualaikum w.b.t


apa yang testimonial sgt nie?
neway nak testimonial pasal
COCOA COLLAGEN POWER PLUS~


siapa yang baca entry2 yang pernah saya buat pasal ccpp rasanya saya dah banyak tulis kat situ kebaikan dia .kan?

so nie saja je nak share dgn uols~

BANYAKKKKKK sgt FEEDBACK POSITIVE yang saya terima dan dengar dari keberkesanan meminum supplement nie.
HAPPY sgt bila apa yang saya rasa perubahan turut orang lain rasakan.
syokkkk meyh~

biasalah kita wanita/perempuan memang begitu.kan kan

tapi ada juga yang kata

" eh takde apa2 perubahan pon?"
"hish..berat badan naikla...mencikkkk.terus stop dah"
"takde pon licin2 kulit moist or glowing mcm diperkatakan?"


sini jawapan saya :

1 ) anyway uols
" macam mana nak ad aperubahan kalau minum pon skip2?bukan minuman ponla.skincare pon.nak nampak perubahan.pemakaian kene teratur dan disiplin.
kalau kamu setakat hari ni minum esok stop.lusa stop.pastu minum balik.
adoi.cemner tu syg?
cannot meyh~
apa2 pon kite kene disiplin.
insyallah.kamu akan rasa perubahan tu dgn org sekeliling yang tegur :)
macam saya ;p
auwww~

even skincare korang pakai.kene tetap.mcm toner or krim.jgn rini rajin pakai.sok tak pakai.so macam mana kulit nak bertindak balas kan?

2 ) BERAT BADAN?
siapa kata minum COCOA COLLAGEN nie berat badan naik?
mengarut sgt oke!
saya minum hampir bertahun-tahun
takde pon naik sampai obesiti?
tapi dia membantu idealkan BMI kita.
kalau kurus die berisikan bg nampak cantik and ideal.
then kalau da berisi die maintainkan & we have body shape.
wiwit~

body shape,badan rasa tegang tak kendur,kulit moist,breast up,punggung up.
wow semua nak up.over taw~
haha~
kalah pamela anderson nanti.
idokla mcm tu.
tu nampak agak kurang senonoh sikit walaupon seksi.
cukuplah sederhana dan seadanya tak gitu?


3) kulit moist / glowing.
dalam minuman nie ada collagen yang membantu pertumbuhan dan pembaikan kulit dari dalam.
so kalau kornag atk rasa perubahan tu korang mesti minum tak tetap kan kan kan.
tak ngaku la tu.

DAN YANG PENTING DAPATKAN YANG ORIGINAL~
kalau minum sepuluh tahun pon tapi minum yg TIRUAN
mmglah tak nampak hasilnya.
minum bertong2 pon lagu tu jugala~
nak cantik tapi kedekut nak kuar modal lebih sedikit
dan sanggup beli murah tup tap TIRUAN.
sendiri mahu ingat la ye~

harap terang dan nyata disini.
segala pertanyaan
jangan  segan silu email saya di amoiheaxa@gmail.com

saya akan cuba reply segala email kamu semua.
kalau terlambat sikit tu harap maaf ye.byk sgt2 yang Q.
tapi saya akan usaha untuk reply kesemuanya.
tanpa menghampakan semua
insyAllah.