Followers

Thursday, April 19, 2012

A-DHA PRODUCT - PART 1

Assalamualaikum w.b.t


seperti yang daku telah janjikan pada uols~

entry testimonial PRODUCT A-DHA.

apa tu?

for sure ramai terpinga-pinga,blur sebab yesss absolutely product nie sangat2 jarang dan kurang didengari?
betul tak?


sejujurnya, saya pon TAK PERNAH dgr.


sebelum nie saya mmg tahu kepentingan SERUM.
lagi-lagi bila umur dah mula terlajak 25 >.<

masa kerja di Nutrimetics dahulu memang sangat-sangat banyak ilmu n tips kecantikan yang saya sempat belajar dan terus semat rapat2 dalam hati.
wahhh gitew ;p

so untuk share dengan semua wanita kat luar sana.
^_^

sukeeee la tewww..
hehehe

ok.
berbalik pada cerita serum.
bila dgr je perkataan
SERUM apa yang terlintas terus kat fikiran saya.
ok FINE sgt MAHAL.mesti yang product2 nama terkemuka je yang jual.
>.<
mulalah gelisah stress sebab tahu saya tak mampu nak beli.
tapi nak juga nak juga pakai SERUM.
cari cari dan cari.
terjumpa dgn seorang kakak nie.
dan dia pon cerita pengalaman dia.
( macam biasa dalam kepala fikiran kita bila orang promote kaw-kaw sesuatu barang dia mesti cite pon nak up kan? cite pon yokyoooo je) betul tak?
so saya pon fikir...hurm kakak nie nak promote product die kot.
tapi bila tgk muka kakak nie SEYES LICIN FLAWLESS~
CANTIK TANPA PERLU MENEPEK MAKEUP TEBAL 2-3inchi.

then kakak tu pon cakap die pakai product nie more than 2years.dan semua family-kawan terapat pon dah pakai product nie.
rupenyaaa dia tak pernah menjual secara terbuka sangat.
hanya melalui mulut atas mulut.

Apa lagi,saya laju-laju search keyword "A-DHA SKINCARE"

yela untuk mensahihkan lagi kan dan upkan keyakinan diri.takkan nak pakai sebarang tepek2 kat muka.
muka nie nak pakai lama kannnnnnnnn.

so dgn gelojoh saya search dan ok mmg betul kakak ni cakap product nie bukan dari malaysia :)
diimport dari luar.

then saya baca segala isi kandungan dia.
maybe ada rasa was-was.
tapi nak ikutkan product yang ada kat malaysia pon tak semua dijamin isi kandungannya selamat?
betul tak?
saya nie jenis yang suka mencuba.
apa je pasal kecantikan pantang dgr terus nak cuba.
sebaik dikurniakan kulit TEBAL.

then ada yang hasilnya cepat memberangsangkan tapi....?
lama kelamaan.bila kita stop je.
muka jadi lebih KUSAM dari sebelumnya.
>.<

so saya set dalam fikiran saya.
tak semestinya barang dari luar itu tak elok.
takpe.saya beranikan diri untuk mencuba.
macam yang biasa-biasa saya lakukan.

so saya try SERUM dia sahaja.
mcm cleanser,toner dan day cream/night cream saya pakai product lain.

dan dan dannnnnnnn
selepasssss satu bottle pon saya dah BERPUAS HATI!!!!
TAK PERCAYA?
tak nak percaya takpe.
haha~

tapi seriously! saya rasa kulit saya lebih anjal,tegang,FRESH,TAK OILY dan alhamdulilah liang pori-pori yang halus2 tuk semakinnnnn menghalus lagi dan tak nampak ^_^

dan selepasss itu terus hati goyah nak try the whole set A-DHA product.
apakah product-product die dan keberkesananya?

i will continueee laterrrr PART -2

Till Then,