Followers

Tuesday, April 24, 2012

pengumuman

Assalamualaikum w.b.t

pengumuman kepada semua rakyat jelata.
wahh mcm pengumuman raya okee~
ekekekeke...

actually nak buat announcement sikit.

PADA MEREKA YANG BUKAN MEMBELI PRODUCT ( skincare/supplement minuman ) dgn saya.
ataupun delaer saya yang sah.

saya tak akan sewenang2 nya GUIDE UOLS~
ttg pemakaian product dan if anything happen sila refer pada dealer yang korang beli ye ye?

MAAF la sesangat saya terpaksa bertegas kali ini.

saya berniaga dan prinsip saya saya berniaga dengan cara saya tersendiri.
dan saya share testimoni & jual product kerana saya pakai dan telah mencuba.
makanya insyallah saya boleh guide pada mereka yang inginkan kaunseling dan kefahaman yang lebih pada sesuatu product.
bagi saya itu cara saya treat customer saya dan tidak sekali sekali saya lepas tangan JIKA dia membeli dengan saya.

tapi pada "PIHAK" yang suka mengambil kesempatan.
saya minta maaf banyak2.
jika kamu beli dgn PIHAK LUAR.silalah refer pada mereka.
saya bukanlah berkira.
tapi saya TERPAKSA BERKIRA.
biarlah orang nak cakap saya kedekut ilmu atau tidak.
tapi business is business.

buat apa saya menguntungkan orang lain?
yang tanpa berusaha tapi dapat nama atas usaha yang saya lakukan
sedangkan saya berniaga sedikit tak pernah menyusahkan sesiapa atau mana-mana pihak.
saya berdiam saya biarkan
tapi semakin ramai yang dtg pijak & hentam kepala saya.
(maksudnya disini : saya beriya share dgn semua tentang sesuatu product,keberkesanannya,menjawab segala pertanyaan tak kira siang malam,saya bersengkang mata untuk melayan segala pertanyaan berkenaan masalah berkenaan kecantikan tapi?)
sendiri pikirlah ye kawan~

jangan main kotor kawan.
sakit tau.main cucuk-cucuk.
walaupun tak berdarah tetap makan dalam kawan.