Followers

Wednesday, June 20, 2012

Saya masih berniaga

Assalamualaikum

Ramai tertanya kenapa saya dah slow berniaga tudung?saya dah stop business ke?dah tak menjual ke?merajuk?bawa diri?

hentikan spekulasi anda semua.ada je masih bernyawa dan masih teguh berdiri tapi trying to be cool and relax.

saya tahu regular customer saya dan rezeki itu ada di mana2 :)

saya masih lagi berbusiness cuma tudung kurang sedikit.saya perlukan yang lain dari orang lain.mcm boring bila menjual benda yang sama.

Saya masih menjual COCOA COLLAGEN / ADHA PRODUCT/ SERUM / TONY TINT dan alhamdulilah cardigan custom made beropol yang labuh mendapat positive feedback cuma saya kene improvekan lagi untuk memberi size yang fix utk semua kerana mempunyai masalah pada customer yang kurang mahir untuk mengukur sendiri.Insyallah leih mudah tetapkan size masing2 kan :)

Insyallah kita bakal menjelang raya dan nak puasa dah, so insyallah saya nak buka batch maxi & cardigan sekaligus untuk buat raya :) diatas permintaan yang banyak :)

so baju maxi kembang tu boleh pakai time raya pada yang kreatif boleh letak beads2 sendiri :)

tup tap lagi 5bulan bakal renjis2 segalanya jadi macam suntuk sesangat.so pada yang mencari COCOA COLLAGEN /ADHA dan TONY TINT boleh je directly email saya amoiheaxa@gmail.com

No comments: