Followers

Friday, June 1, 2012

OBSES

Assalamualaikum w.b.t


KeOBSESesan saya pada . . . . . . . . . . . . ..  .














NAMPAK TAK PATUNG GERAK-GERAK kat atassss nie??????????


argh.sungguh stress.sungguh obses pada baby.tapi lumrahla kan wanita memang ada sifat dan naluri keibuan.maybe normal kot.for me honestly.
Disebabkan saya pos gambar-gambar baby di FB saya maka ramaiiiiiii yang bermurah hati donate pic baby pada sayang sehingga mata saya sudah berpinar2 melihat kelibat baby.
ohhh terima kasih banyak2 uols!!! uols mmg best! ( happy giler even dapat pic baby yang banyakkkkkkkkk je pon ) 
sebab tgk muka baby nie memang menenangkan jiwa tau.kalau tgh serabut marah tgk muka baby confirm sejuk je hati. ( eeeeeeeehhhhh =_=")


 ini baby kembar. kiri tu nama die kasih yang kanan nama suci.ini amoi dapat dr kawan amoi.die kata anak kakak angkat die! masyallah comel sgt kan????
nie qaseh! i know nie qaseh ( errr ragu2 sbb cnfius nak bezakan yg mana =_=")
 nie tak tau mana qaseh mana suci..huhuhu tp COMELLLLLLLLLLLLLLLLLLL
 nie suciiiiiiiiiiii! suci cantik! baby yg cnatik! bibir die menggeramkan!!mata die pakai celakkk ( err betul ke nie suci =_=") sebenarnya masih confius.hahaha  (pandang sekali mcm muka sayala ;p haha motippp .
nie rizqi anak kakak angkat kesayangan saya!! :) comel giler ok anak2 die.yang sulung kak long memang dah sejibik anak omputeh.





 nie puteri aisyah zora!!!!!! yang tembam mata bolat!!
 nie kaki siapa? haha nie kaki rizqi.ouch sepppsiii la...mcm ayam drumtick =_="
 nie kak long UKM ok.jangan memain! sy garang ..see my face lorh~ haha

 nie anak buah saya! anak kezen sy!!!!!!!!!!!!!!!!! comel gile kan ketak2.putih melepak2.tgk depan2 die lg COMEL!!
budak nie memang tau! leher takde pp labuh tangan putih giler ketak2! nak baby mcm nie nak juga nak juga.

zora kesayangan mama!!! 
owh baby muslimah.comelnye dagu die pp die mata die.memang harapan nak dpt secomel nie sbb takde baka mata beso.mata saya sepet =_="

ya allah!!!!!!!!!!!!! nie aklau jalan kedek memang minta kene sepak tau montot tu!

 nie possibility boleh dpt mcm nie.ahaks~ ;p see la mata die tu.cepet2.mcm mata saya n en apeq.hahahah~ *lalalalallalala

gorgeiusnye baby nie!!!!!! kesimpulanya semua baby memang comel! lagi2 kalau dapat baby girl sbb mcm2 baju dan aksesori boleh pakai! kalau baby boy ala2 macho macam kpop.ahahahhahaah~


4 comments:

Rin Saharina said...

comelnyaaaa.gerammm :D

aliza zeke said...

insyaallah nnti baby akak cantik,gebu,encem,kebabom sgttttttt n yg paling penting sihat2 :)

haney said...

comelnyeeee :)

Husnahyuna said...

so cuteeee....macam akak