Followers

Monday, June 4, 2012

Pavlova yang nyumeeeyeahhhhh

Assalamualaikum

Siapa tak pernah makan pavlova? *tutup muka angkat tangan* ( saya saya)
huwaa kesian giler. selalu dengar je orang ckp pavlova sedap.senang je nak buat pakai barang pon sikit je. huwaa bilekah saya berkesempatan nak buat? =_= *alasann lebey*

kah kah kah so express dah ada saya terus la order laju2 :) saya tahu pon dari kawan saya Cherie coz dia selalu order juga. Then bila tak tertahan saya terus juga order laju-laju dari si comel snow white
Nadiya Hamed nie.

Seyes memang TERBAIK sgt korang! saya order 6pcs pastu kan pastu kan 6pcs saya telan sorang-sorang.haha.seyes memang tak sedar =_=' wah nampak giler GELOJOH GAJAH.

Nak order boleh tgk blog si comel nie at scrumptious-s.blogspot.com :) ataupun email saja sicomel nie scrumptious.323@gmail.com

Saya order muffin chocolate bersama pavlova.nyumeyeahhhh~


ini Pavlova yang kaya dengan buah-buah. LOVE IT!

muffin die pun sedap tak manis sangat plus ada strawberi atas tu.

Semua berunsurkan strawberi memang saya suke. ahaks~

2 comments:

Husnahyuna said...

Wah..nampak macam sedap lah...bpe harga nie?..nk try jugak..

Husnahyuna said...

Wah...nampak sedap lah..nak try jugak..bpe harga?