Followers

Tuesday, August 23, 2011

terbiar


Assalamualaikum w.b.t



lamanya sy tak update belog nie kan?
sunyi sepi je rasanya.
takde apa² yg menarik perhatian.
dan menarik utk dibaca.



cume rs fikiran tak tenang utk tulis belog.
lately byk pula hamba allah yg mencemuh mencaci memaki hamun di belakang.
rs tersentap sekejap.

apa salah saya?


ntah.

mungkin itu masalah dorang.



niat saya bukan utk mencari musuh.

tp kalau kamu masih dan mahu juga bermusuh dan sebagainya.

terpulang.


itu hak kamu.


sebab bg saya.
hidup ini tak kemana kalau mahu bermusuh.



tau² esok lusa dah takde.


makanya.
eloklah kalau kamu tak suke akan saya.tak perlu menjengah fb,fanpage ataupon belog sy.

saya membantu kamu supaya tidak lg menambah dosa mengutuk saya tak kire waktu.

mesti hati kamu letey kan?
sebab terlalu bersaikologi dgn hati.


tp kalau kamu rs siapa saya utk menegur kamu?
baiklah.
saya pon masih belum sempurna.
jauh lg perjalanan utk menjadi sempurna.
danlah bukan alim atau berpura² alim spt kamu cakap.


tapi saya sentiasa berusaha untuk mengubah diri saya menjadi ke arah itu.

sebab saya dah nampak.
hidup ini tak kemana.
dr die kita datang.pada die juga kita kembali.

saya rasa dah cukup utk sy menjadi jahil,alpa,lalai seperti dulu.
tapi perubahan itu selalu terbuka utk setiap manusia.
kerana.
ALLAH maha pengampun lg maha mengasihani.
bukan?

sekurangnya saya berusaha utk menjadi ke arah itu.
antara diterima atau tidak.
Wallahualam.
sy serah pada die.


PADA KAMU .
Sebelum kamu menjudge dan mula post bukan² di wall laman sosial kamu.
kamu cermin dulu diri kamu.
kerana.
dari situ kamu dah mencerminkan diri kamu di mata semua org.
siapa kamu?
belajar utk terima kekurangan & kelebihan sendiri & org lain.

dr situ kamu akan tahu bagaimana mahu org repect & suke kamu!





dibulan² baik nie lagi mulia.
saya maafkan kata² yg kamu jatuhkan utk menghukum saya.
beserta dgn kawan² kamu
yg tak pernah saya kenal tp dgn sewenang² menjudge sy.\




takpelah.



No comments: