Followers

Thursday, April 18, 2013

Kapsul Pati Halia

Assalamualaikum w.b.t


Ramai yang tak tahu Dunia herbs bukan sahaja mempunyai lotion sahaja yang orang kaitkan dengan Krim Pelangingan disamping kesihatan juga. Tetapi ia juga didatangkan dalam bentuk Kapsul juga. Disamping pemakaian lotion kita juga ada dari pemakanan, kiranya atleast membantu dari luaran dan juga dalaman la kan?Tak gitu?

Kisahnya begini macam mana saya terjebak nampak benda nie. Hari tu pergi bank untuk uruskan sedikit urusan untuk kedai comel saya so sambil tunggu tunggu giliran tak sangka minah sebelah saya tu kawan lama saya yang dah lama giler tak jumpa, We all satu kampung kluang johor tetibe jumpa dekat bangi rasa macam excited giler kot! Al maklumlah lama sangat tak bertemu kan.

Rupanya kawan dah berkahwin dan ada anak 2? Ohmy!!! i'm like seriously terkejut sebab baru nak tanay apa rahsia maintain slim dan lebih slim dari zaman anak dara dulu. Belum sempat tanya terus die direct ckp "aku dah kawen la babe anak dua dah" Okayy tabik spring sebab lepas ada anak lagi hot macam anak dara kauuu. Terus tanamkan cita cita dalam hati , siap cakap dah preggy pastu nak dapat bentuk badan asal tak bole?dah berazam dah nie walaupun perut baru 5bulan heheheh...

Lelaju terus merisik tanya ko makan ubat kurus ke apa ke wei? Kalau dah jumpa kawan kan memang jadi kiah propa sikit.Dia pun dengan excitednya jawab aku makan jamu je. Aku tak berani ubat ubat kurus nie takut wei kesan sampingan. Betul juga tu, amoi pn tak berani............huishh takutttt kesan di akan datang kan. So dia pun lelaju kuarkan gambar jamu die.OHMY!!!!! Terkejut beruk mak okayyyyy.

Kenapa? Kenapa?

Sebabnya dahlah memang amoi peminat setia barangan losyen mustajab pati halia sememangnya kannn....Rupanya tak sangka ia ada dalam bentuk kapsul untuk dalaman. Oh deym! terus gelak gelak dengan membe cita yang amoi memang penggemar lotion dia dan especially masa tengah teruk morning sickness.hahahah

Balik tu kebetulan Losyen kegemaran Losyen Mustajab Pati Halia dah habis, yang baru beli ritu bagi nenek masa balik kampung so memang niat nak kene cari lagi then terus ternampak iniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii







Apa nie?

Haaa inilah yang jamu kawan amoi amalkan. Maybe sesuai dan serasi dengan dia kan. Seyesly memang lepas pantang nak selim balik nie haruslah menjadi peneman sejati , Losyen untuk luaran kapsul untuk dalaman :)


Jom amoi share kebaikan dia ,


Merawat sembelit
Memecahkan lemak dan selulit
Rumusan semulajadi dan tiada kesan sampingan
Melawaskan sistem pembuangan dan pencernaan
Mengurangan berat badan dan mengempiskan perut
Membuang angin dan melegakan lenguh-lenguh badan
Menyingkirkan toksin dan merangsangkan peredaran darah
Kapsul 400mg (100 biji)


Digunakan secara tradisional untuk membuang angin dalam badan,melegakan sembelit ringan,mengurangkan berat badan dan membantu mendapatkan bentuk badan ideal.

Jika penyakit berlarutan,dapakan nasihat doktor.Simpan di tempat kering dan dingin.

So yang rasa macam nak mencuba dan nak tahu info lebey boleh lawati Website  DUNIA HERBS

1 comment:

Anonymous said...

ibu yg menyusu bley mkn ker?