Followers

Wednesday, March 6, 2013

Berdating di hari minggu

Assalamualaikum w.b.t

Seperti pasangan lain hari minggu adalah hari yang ditunggu tunggu..yihaaaa.Masa tu la boleh berdating pergi tengok movie sesama pergi makan banyak banyak share share sambil tukar tukar cerita,pergi window shopping sesama sampai tershopping.Even pergi makan cendol tepi jalan pun dah gembira sambil tengok kereta lalu lalang.Pendek kata weekend dapa bersama pun dah cukup gembira.Dan begitulah activity saya bersama suami even kami sudah berkahwin.Cuma since dah berkahwin activity bertambah sedikit pergi cari kelengkapan rumah barang dapur dan kadang kadang menghabiskan masa dirumah mengemas dan memasak bersama sama pun dah best sebab dah kira macam berdating juga kan.Sebab hari biasa suami bekerja sampai lewat malam.

Weekend lepas ada baby fair kat klcc.Saya tahu dari kawan saya yang inform.Fikir fikir nak ke pergi ye macam terlalu awalkan.Terus laju laju beritahu suami plan saya dan dia pun setuju untuk keluar ke klcc,katanya ada hari kraftangan malaysia.Maka plannya mahu menyinggah kesana juga.Jam 6pm saya kene bergegas pulang ke bangi sebab ada appoinment dengan zorascarf utk photoshoot malam tu.Gigih mak buyong nak berjalan lg banyak tempat pula tu.hamboiiiyaii.Takmo berlengahh lepas kemas rumah laju laju bersiap dan keluarrrrrrr berdatingggg.

Isteri dan suami yang nak feeling feeling couple muda baju kene color sama.Kalau tak merajuk.haaaa motipp sangat isteri.




Isteri paling benci tangkap gambar jika paling depan dan dari posisi kiri.For sure muka akan berganda lebih besar dari suami dan muka kelihatan penyek sebelah.*pasrah*

Sampai sahaja tempat dituju terus pergi makan,baru je sampai foodcourt kepala dah mula rasa pening pening, kena cari toilet cepat memang rasa nak muntah sangat. sobs sobs dimana mana pasti akan singgah muntah >.< , sebaiklah suami jenis faham dan sabar melayan karenah isteri dia.Eh wajiblah kan? kalau takkkkkkkkkkkkk hikshikshiks...


Setelah penat makan makan terus menuju ke karnival kraftangan, si suami tak sabar nak tengok pameran keris dan parang katanya. Masalahnya saya takde pun terniat nak kesana lagikan nak shopping tapi sampai sana saya yang meroyan tengok batik batik , kain batik, kain baju batik baju tido cotton batik. Oh no..Actually saya bukan peminat batik sangat tapi automatic pergi sana terminat seyesly batik yang dah dibuat baju moden memang curlas dipakaiiii.MEROYAN sebab cantik cantik!Bahanaya saya yang shopping banyak tapi suami langsung tak membeli? HUWAAAAAA kejammmm.

Terlalu banyak khemah di kraftangan dan terlalu besar sangatttt sampaikan semput semput dan mengah mengah mak buyung nie , muka dah mula serious sebab penat. Terus ajak suami cari kedai makan minum makan makan dan duduk.Oh serious macam mana nak pergi honeymoon nieee, .Huhuhu

Sidia yang dah rupa ayah orang sangat :p


Muka mak buyung yang bebel bebel kepenatan. Nasib baik dah get ready Losyen Mustajab Pati Halia Rose Scent sebab confirm akan lenguh lenguh kaki dan betis.
susah dah nak keluar sebab dah nak habis.Muka dah serious sebab picit picit tak keluar.

Nampak gegaran di situ kegelojohan nak menyapu losyen mustajab pati halia di kaki terserlah.Betul Betul penat tu!

Sapu dan sapu lagi


Lagi di tumit lagi dan lagi. 
Last for not least......SAPU BANYAK BANYAK. ( sekarang dah tahu kenapa semuanya cepat habis dan perlu dibeli lagi dan lagi )
SMILE *_* muka kegembiraan dan kepuasaan terserlah. Barulah boleh jalan balik dan owh saya kene bergegas keluar dari KL cepat. Ada photoshoot untuk zorascarf Malam nie!
wahhhhhhh larat ke badankuuu . InsyaAllahhh


Dengan adik Nawal yang cantik comel dan soft spoken. ohh sorry already taken. ngeh ngeh ngeh. LOVE HER!

nampak letey bebenor muka mak buyong. Huhuhuhu mahu tak dari pagi pastu terus pergi shoot. Nasib Losyen mustajab pati halia sentiasa menemani.

Oh ye? apa yang best tentang losyen mustajab pati halis rose scent nie?

  • Mengurangkan selulit
  • Mengurangkan sakit sendi dan otot
  • Membakar lemak dan melangsingkan badan
  • Mengurangkan keradangan dan kesakitan sendi
  • Menguatkan daya ingatan dan meredakan kebimbangan serta kemurungan
  • Membantu proses penghadaman, melancarkan kitaran haid dan masalah rahim
  • Bertindak sebagai antiseptik yang amat sesuai untuk masalah ruam dan Eczema selain mengandungi vitamin A, B3, C, D dan E

Harga : SM RM24.00 / SS RM27.00



Amoi dah berapa kali repeat pembelian dah untuk delima & rose. Anda bile lagi?

Jangan lupa like Page 

Dan website official Dunia Herbs

Untuk info terkini tentang product mereka.

Dannnn juga jangan lupa mengenai Pembelian pek kombinasi untuk anda! 
di last entry saya for info



Dan anda layak untuk menyertai peraduan gambar kreatif yang dianjurkan untuk merebut hadiah LUMAYAN!!!!!





8 comments:

NinaAz said...

Pic y kedua tu mcm nurulbadia lai ♥♥

myfara FLK said...

amoi dtg opis saya..klu perasan aritu boleh jumpa amoi..

mshazadoes said...

dya pun dh start morning sick ness nih..kene li gak losyen mustajab cm nih..tgk amoi gune cm besh jek.,.

Fairuz Liyana Azman said...

Amoi..nk tny..mcmne u lilit shawl tu..sbb i tgok kt dpn btuk segitiga n blkg pon sma..pic yg u pkai cardigan kuning

Fairuz Liyana Azman said...

Amoi..mcmne u lilit shawl tu ek..sbb kt bhgn dpn bntuk segitiga n blkg pon sma..pic yg u pkai cardigan kuning

hazira said...

hye amoi ,
salam perkenalan ,
haritu nampak amoi kat poslaju selaman .hihihih..comel nya ...
lawa2 la amoi punya cardigan ..
cardigan ni yg amoi jual ker?
haritu masa kat pos laju tu pun amoi pakai cardigan .

Amoi Heaxa said...

hye hazira :) eh yeke.takdenyeee sbb kite tgh comot mengandung :) aah cardigan tu semua kite jual dulu la yang :) skrg tailor balik kenboja nnt tgu die balik insyallah mmg nak jual balik.tp yg ruffle2 tu dr nicchi :)

Nisa said...

Salam Amoi, how r u, nk tanye, kat mane beli shawl tu yer? da lame cari corak tu tp x jumpe2 :(