Followers

Wednesday, May 16, 2012

Feedback

Assalamualaikum w.b.t

Lamanya saya rasa tak update blog.ketandusan idea dan ketidakcukupan masa membataskan saya berbuat demikian.ceh ayat poyo derrr~

Actually saya nak sediakan satu entry untuk mengumpulkan segala komen feedback selepas memakai serum & product adha. Akan tetapi saya tidak terlalu rajin untuk mengumpul semua source dan mencari balik.>.< maafkan saya.

Tapi...tapi...ALHAMDULILAH syukur syukur apa niat saya untuk berkongsi penjagaan kulit dan apa yg AWESOME saya rasa ke atas kulit saya org lain turut rasa selepas memakai dalam tempoh sebulan.

ada yang menghantar pelbagai komen & feedback di email di inbox di bbm di whasapp..terima kasih tak terhingga kerana korang sudi menceritakan pengalaman2 korang tentang perubahan yg korang rasa ke atas kulit korang. Akan tetapi malangnya saya tidak dapat mengumpulkan semua komen2 tersebut kerana saya dah tak tersempat nak cari di inbox dan email yg bawah-bawah.maaf maaf sgt2.

Insyallah kalau diberi kelapangan masa.saya akan kumpul balik semua komen-komen dan akan buat satu entry ok?dan sebaiknya letak gambar sekali kan.so sgt-sgt minta jasa baik yang beli dgn saya tolong inbox balik saya berserta gambar sebelum dan selepas.mohon ye :) jasa korang sgt2 dihargai.

bukan nak membangga tapi nak share dgn gadis dan wanita diluar sana ttg apa yg AWESOME korang rasa. tak salah bukan kita nak sharing sharing.

tolong yek yek yek yek.



*semalam saya ada shooting for MinazTv utk share tips kecantikan & fashion.Ya Allah rupanya bukan sennag nak buat sesuatu rakaman.tp saya bersyukur dan berterima kasih sgt2 pada pihak Minaz yang memberi peluang dan laluan pada sy untuk orang mengenali saya.bukan mengenali utk popular.tidak saya bukanlah sesiapa.tapi saya nak orang kenal saya dgn apa yang saya cuba untuk share dan business saya dan dgn tips-tips yang kita sama2 boleh share :) nanti dah siap dan dah dipublish saya akan announce.tapi seyes malu muka plus badan nampak 10x ganda didalam rakaman.gile gemok >.<

1 comment:

azira said...

Insyallah yana..segala usaha yg baik akn b'jln lancar kalo niat ikhlas.GUd luck dear!