Followers

Wednesday, March 13, 2013

Situasi & Soalan cepu emas dan hadiah ^_^


Assalamualaikum w.b.t

Lately musim sangat panas tido berpeluh peluh plus serangga mencari makan malam malam yang suka menganggu lena manusia.Apakah itu? # ini untuk bilik yang tiada aircond macam saya. Terus rasa nak pasang aircond tapi antibodi saya tak tahan sebenarnya dengan aircond lagi confirm tak boleh tido.Sian suami terpaksa mengikut isteri.So nak tak nak kenelah tahan especially musim kemarau macam sekarang nie. Waduhh selalunya saya akan tido berselebung, tapi kali ini memang tak dapat dinafikan kepanasan global semakin menjadi.Rasa kalau macam tersedar kul 2 3 pagi tu nak rendam dalam ais batu je.huhuhu. Pastu dahlah panas tak boleh tido dengan plak tah mana nyamuk shift malam mencari rejeki agaknya datang. Suka mengigit gigit.sobs sobs sobs. Stress, Akibatnya isteri akan tido dengan lama disiang hari. *buat muka tak bersalah* .

Tapi peliknya suami tido lena pula?OMG...nyamuk menghantar geng geng dia untuk menganggu malam saya ke???Apa yang telah saya lakukan pada habitat mereka? OMG!! Ini memang takkan saya biarkannnn.cannotttt. eh sekejap ataupun ini adalah salah satu simptom preggy woman? alahan badan jadi gatal gatal? sobs sobs...haa whateverla, walauapapun saya tetap akan bertindak.Sebab tak tahan sangat bila saya menggaru dengan sesedap rasa esok pagi pagi tengok berbekas macam macam di kaki dan tangan pastu jadi cam luka pastu dia cam kering luka tu pastu tangan gatal kopek kopek pastu jadi parut. ini paling saya tak suka :( pastu tangan kaki jadi buruk bekas luka :(

Terus lelaju saya capat losyen mukjizat saya iaitu :



Tadaaaaaaaaa!!!! haaaaa comotnya saya pakai.
sampai tertumpah tumpah.terkeluar keluar.Okay abaikan.

Soalan cepumas untuk anda?

Antara 3 pilihan gambar di atas yang mana satukah yang sesuai digunakan untuk amoi berdasarkan situasi amoi di atas???


a) Losyen Mustajab Pati Halia Rose?
b)Losyen Mustajab Pati Halia Jasmine?
c) Losyen Mustajab Pati Halia Delima?
d) Kesemua Jawapan di atas?

haaaaaaaaaaaaa. Siapa teror dia jawab dan hantar ke email amoi amoiheaxa@gmail.com. Orang pertama yang menghantar jawapan betul akan mendapat hadiah berupa 




Haaaaaaaaaaaaaaaa ^_^ Ada 4 pilihan diatas yang korang sendiri boleh pilih bila jawapan korang betul dan amoi akan reply email untuk uols memilih :) Date tutup sampai malam ini sahaja jam 5PM :) Amoi tunggu jawapan anda di email ye :)

Siapakah yang bertuah?? Dan boleh memenangi salah satu losyen diatas :) Pilih ikut pilihan sendiri ^_^

Dannn jangan lupaaa ye uols sekarang nie  bermula dari 1 March 2013 - 31 Ogos 2013, Dunia Herbs telah membuat promosi Losyen Pegaga & Losyen Serai yang mana hanya berharga RM 30.00 sahajA untuk kedua-dua produk tersebut. Dan juga Dunia Herbs telah bermula dengan peraduan Gambar Kreatif & Menang.

Siapa yang masih belum menbeli harga promosi dan menyertai peraduan Gambar kreatif & menang bersama Losyen Mustajab Pati Halia  silalah cuba :) Kerana Hadiah yang diberi oleh dunia herbs sangatlah Best i told you. Rugi siapa yang tak mencubaaa


Untuk info mana nak dapat?

FACEBOOK DUNIA HERBS
WEBSITE DUNIA HERBS

Dan untuk tahu maklumat lanjut dan info bagaimana nak sertai Peraduan Gambar Kreatif & Menang bersama Losyen Mustajab Pati Halia?
Cepat laju laju terjah page fb ni PeraduanGambarKreatifMenang

Okay guys!! amoi tunggu jawapan anda :)


Tata

*UPDATED : KAMI DAH ADA PEMENANG :) terima kasih sebab ramai giler response lelajuuuuu dan cuba menjawab :) nampaknya semua boleh lepas exam losyen mustajab pati halia nie. Okay nnt next entry amoi buat lg soalan cepumas ye dan hadiah lagi :) Terima kasih kerana mencuba :)














4 comments:

Anonymous said...

sis.. kalo pregnant mmg akan cepat panas dan berpeluh time tido.. sy pon same.. padahal suami kata kipas dah laju n dia dah kesejukan.. tp sy msih berpeluh gak.. hehe.. :)

Puan Rad said...

cumel je soalan cepumas M2B ni kan.. hihi

Amoi Heaxa said...

oo memang ek dear? hahah tula kipas rs mcm nak tercabut dah pasang ekekkeke



GUYS DAH ADA PEMENANG YANG EMAIL AMOI. PADA YANG LAIN INSYALLAH NEXT TIME AMOI BUAT LAGI YE :)

mshazadoes said...

amoi sharing lah kat sini answernye..leh dya kongsi ilmu preggy nih -..-