Followers

Sunday, February 17, 2013

Isteri yg mengidam buah delima dan suka bau delima


Assalamualaikum w.b.t



Kisah pasal delima nie memanglah agak familiar dikalangan orang mengandungkan. Dan saya adalah salah seorang ibu mengandung yang sangatlah teringin buah delima dari sebelum tahu saya pregnant sampailah sekarang nie. tapi susah nak dapat yang sedap, yang merah yang ranum... nyum nyum nyum. Orang kata makan delima sangat bagus insyaAllah bibir bayi akan merah merekah katanya dan macam2 lagi...Wallahualam .Kalau elok alhamdulilah kan.

Tapi tak senang nak cari delima yang sedap merah ranum dan yg manis.yg saya dapat busuk pun ada.huwaaaa tapi disebabkan keingginan yang memuncak saya tetap gigih telan dan habiskan korek2 yg tak busuk.hihihi.

Cerita pasal suka sangat delima saya juga suka minum air delima dan bau delima.wah semua berunsurkan delima overrrr tau.

Tetapi mana ada perfume bau delima semata?ohhh deym..tak suka bau perfume yg terlalu menusuk hidung sejak mengandung nie.walhal saya adalah kegilaan perfume.

Tidak perlu gusar lagiiiiiiii dengan adanya Losyen Mustajab Pati Halia Delima saya bole bauuuuu bila bila masa saya mahu.auwwwwww.Jangan jelessss ye.Anda juga boleh terubBs dapatkan mereka dengan harga yang sangat berpatutan.






Eh silap ini adalah gambar buah delima yang mahu dimakan.
saja buat uolsss terliurrrr... kejiii kannnn.




 Haaaa ini baru betulll.Tengoklah kaler pink pun dah cukup menawan hati belum lagi baunya.Bukan sahaja saya suka malahan mak mentua adik ipar duai saya semua suka.


Saya tengah mabuk rasa macam mahu pitam twngok laptop.Next entry saya cerita details tentang Losyen Mustajab Pati Halia Delima okay.


Sekarang saya nak baring sekejap sambil bau delima menghilangkan loya.Memang berkesab hingga buat saya terlena.

3 comments:

cik chinta said...

mkn delima mmg bgs waktu pegnen. rtu dok smnjg sng dpt, ni da blik sabah kje. ssh tol r nk dpt.

mshazadoes said...

kemaruk delima lah nih..
dear..semoga bby kuar kan mnjdi cntik cm mummy dia kay ^^

nadyAmsyar said...

cousin pregnant dulu makan delima jugak, then ssh cari. dia minum jus ghulsan, pati delima. memang kandungannya sama btl dgn buah delima. huhuhu. sis Ain pun minum ghulsan juga. n alhamdulillah baby cousin mmg cantik wpun x mkn buah delima, hanya minum yg dah jadi jus je. buah delima sgtlah susah n mahal. tp kt kedah ni agak senang nak cari. heheh