Followers

Monday, July 23, 2012

Sebelum & Selepas Menggunakan Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm.

Assalamualaikum w.b.t

asyik asyik nak cerita pasal Perfect sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm.uols tak boring kan?
Anyway product elok perlulah kita share tak gitu?
Siapa yang ada friends dgn saya die FB saya ada upload video saya menggunakan Perfect sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm.
Kenapa saya tak upload kat sini? wuwuuwuw maaf ye uols...aci tak? sebabnya malas nak register youtube dan upload di youtube semua.siapa reti boleh upload trus ke blog tanpa perlu di youtube?sila tunjuk ajar saya.huhuhu

oke anyway saya nak tunjuk perbezaan sebelum dan selepas saya memakai Perfect sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm. ^_^

saya memakai code 02 Natural Pink.But saya prefer lagi 03
^_^
saya ada dua code :)
02 terlalu white sangat :)

so if korang nak pilih code color testing kat tangan ye :) 


Kenapa amoi prefer Perfect sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm for Daily use?

Honestly opinion tekstur dia yang lembut plus ringan dan ingredients yang ada di dalam Perfect sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm.nie.So if kita guna hari hari ia tak memudaratkan kulit malahan ia akan membantu protect kulit kita dari sinaran UV plus Mempunyai ( 500 I.U ) VITAMIN E untuk melindungi dan mengelakkan seta melambatkan kulit daripada proses penuaan secara semulajadi.

Dah boleh keluar ^_^
Just pakai Perfect sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm 
Compact Powder
Eyebrow
Eyeliner
White Eyeliner
Blusher
TonyTint.


Simple je :) tak sampai 10 minit
^_^

yang bestnya bila kita nak singgah wudhu kat mana-mana pon senang nak cuci sebab tekstur die tak tebal sangat :)


Pada yang tak dapatkan lagi cepat-cepatlah terjah Guardian/Apex pharmacy atau vitacare yang berhampiran 
Untuk refer tempat tempat yang berhampiran kamu boleh pergi lihat disini

Untuk rujukan buka saja di situ ok :)

Andai kata korang pergi takde juga kehabisan stock
cepat-cepat beli online
di

terus je beli online mudah kan?


dan boleh lah terus join 
REBUT DUIT RAYA
^_^

macam mana cara ya?
sila lihat Entry saya sebelum ni

Tarikh tutup 50ogos! so ada masa lagi!!!! ^_^
hadiah lumayan pada pemenang yang bertuah oke 
^_^ 

3 comments:

Nuruashia said...

yeayyyy nuru pon da bli yg ni td sys :)
wangiiiii je bau die :)

cik chinta said...

da bli gak. mmg bes, sbb ringan je, sng nk besihkan

Alisa Alia said...

teringin nak try pakai..macam best :) btw lain muka akak kalau x mekap pakai eye liner..huhu..saya suka akak mekap lagi..cantik tau :)