Followers

Thursday, March 29, 2012

RAHSIA SAYA

Assalamualaikum w.b.t


SELAMAT HARI KHAMIS KORANG.

actually nak share rahsia
tapi later saya akan kongsikan bersama-sama ye :)

RAHSIA KULIT SIHAT <3

yang mengikuti dan mengenali saya mmg umunya tahu saya jenis menjaga kesihatan kulit.
bermacam-macam product saya pakai.
paling lama TIA AMELIA.
TERSANGAT-SANGAT BAGUS.

alhamdulilah dikurniakan kulit muka yg "KEBAL"
tahan lasak dgn apa pon jenis product.
untuk testimonial.
hehe

amoi nie mmg jenis suka try and error.
sometimes if skincare tu mmg langsung tak kene dgn kulit amoi.
dalam masa seminggu je dah nampak T_T
jerawat naik la
ruam naikla
kadang-kadang tu sampai sebulan
baru nampak kesan "elok atau pon tak elok"
untuk kulit amoi.

kadang-kadang stress oke bila satu product tu tak sesuai dgn kulit amoi.
amoi pulak jenis "ALERGIC" bila pegang-pegang kulit muka tetibe ada berbiji-biji.
EYUWWW~ paling tak suke oke.
sebab amoi jenis tangan tak boleh duduk diam
T_T

anyway apapon product kite pakai tak kisalah kan.
janji sesuai dgn kulit masing-masing
YANG PENTING PENGUNAAN "SERUM"

siapa-siapa antara kamu yang memang mengamalkan penggunaan SERUM?
SERUM penting ibarat macam moisturizer jugalah dalam kehidupan.
macam amoi tak pernah pon pakai serum
but since keje kat "NUTRIMETICS" dulu
baru tau kepentingan serum dan terus laju-laju pakai

but since then tak keje sana,dah confius nak pakai serum product mana.
banyak sangat product serum kat luar tu
terlalu banyak.


so jadi confius sekejap kat situ.
tapi since diperkenalkan dgn "seseorang"
terus rasa nak try sebab harga die berpatutan takla macam harga-harga product2 yang terkemuka kan.
tak mampu eden nak membolinye
T_T

mula-mula takut juga.
sebab tak pernah pon dgr nama product nie
yela
kang pakai sebarang-sebarang kulit muka sendiri kan?
dah la nak pakai lama tuuuuuu~

ALHAMDULILAH.
kesannya takla mengecewakan saya.
terus saya bercerita dgn ahli-ahli terapat macam kawan-kawan rapat dan sedara mara,auntie-auntie.
haha
nampak sangat sy "kepochi" kan
lantas mereka terus mahu order.
tapi baisalah masing-masing tunggu budget
lagi-lagi dah berkeluarga kan

macam sedara saya sendiri dah try
and feedback yang diterima pon
MEMBERANGSANGKAN.
die cakap muka die rasa TEGANG JE.
tak berminyak ^_^

eee sama pulak :)
padahal tak cerita dgn die lagi apa kesannya saya pakai.
keh keh keh

bau dia SEDAPPPP~

rasa muka tegang je.
SUKE SUKE SUKE SGT2!!

jeng jeng jeng.
DAN YANG PALING BEST!
SESIAPA YANG NAK CUBA
boleh je laju2 email saya.

kerana.
saya diberikan kepercayaan selepas berjaya ditestimonialkan kat muka sendiri
dan tiada "BAD EFFECT"

dan menurut "KAKAK" ni, semua ahli keluargaNya memakai dan terus memakai bertahun-tahun.
even kawan-kawan dia pon.

arghhh~ stress kenapa saya baru tau?
=_="

tapi takpe.
finally saya jumpe juga.
SERUM yang TERBAIK ANTARA TERBAIK.
yang bukan saja mengandungi
VIT E, VIT C 3in 1 dan collagen


disebabkan TERLALU RAMAI MENANYAKAN APA YANG AMOI PAKAI.

so amoi just nak share ^_^

maybe ada yang diluar sana cakap.
kulit amoi memang dah dianugerahkan sihat.
ALHAMDULILAH.
tapi kalau kita tak jaga tak belai
pon boleh layu kan?
macam BUNGA kalau tak disiram tak dibaja confirm2 jadi tak kembang,berseri dan lawa kan?

wahh~
pandaiku berpunjangga~
ahaks~

next entry amoi akan tunjuk gambar berserta video amoi pakai SERUM AJAIB itu :)

insyallah DIJAMIN HALAL.

amoi pon jenis menitik beratkan sesuatu benda atau product yang amoi pakai.
kita kan orang ISLAM.


pada yang confuse amoi nie pakai mana satu product sebenarnya?
dulu AMOI paling LAMA PAKAI TIA AMELIA :)
SEBAB SUKE SGT2
tapi almost 3years rasa gatal nak tukar product lain.

dan bertukar dan bertukar.
ada yang tak sesuai.
alhamdulilah
nie sesuai.
amoi pakai campur2.
serum and sabun amoi pakai dari product nie.
cream sunblock product lain.

so yang nak tahu nak amoi share secara personal jangan malu2 email je amoi ye.

biasalah perempuan kan sukakan benda yang CANTIK-CANTIK.

betul tak?


ok see you later!






















No comments: