Followers

Friday, October 14, 2011

Alhamdulilah.

Assalamualaikum w.b.t





Alhamdulilah tuhan.......................

syukur alhamdulilah.......


sekurang-kurangya satu kau permudahkan dan kau berikan ku petunjuk dan jalannya.


terima kasihhhhh sgt2 tuhan...


syukur alhamdulilah......



sekurangnya aku boleh tersenyum seketika walaupon banyak yang harus aku tempuh selepas ini..



cuma beri aku kekuatan itu tuhan


"aku percaya pada setiap rezeki kau tuhan...setiap dari kita kau tetapkan rezeki masing2..aku kene redha sabar dan usaha untuk ke arah itu.dan insyallah kau akan berikan ganjaranya."


kau lindungilah aku dan adikku.
permudahkanlah segala urusan kami didunia ini.
berkatilah apapon yang kami lakukan.
panjangkanlah umurku supaya aku akan sentiasa berada disampingNya.
Kuatkanlah aku untuk menempuh segalaNya dan untuk memberi Kekuatan padaNya.



Aminnnnnn~


# badan sgt letey,otak sgt penat berfikir mencari jalan semalaman, perlu rehat dan tidur supaya condition badan dan otak serta hati boleh pulih n back to normal...#
cukupla Diary utk hari ini.



bye~

No comments: