Followers

Friday, July 29, 2011

sy sudah curang & beralih arah

Assalamualaikum w.b.t



tajuk entry mmg rs nak kene pijak laju² je kan...
hahahaha



suspen..suspen.suspen..



apakah?

hahaha...


takde apa pon.sj je nak buat title gempak supaya korang baca..hahaha



actually psl skincare je :)


sy sudah lagi tidak setia pada penjagaan muka saya yg dahulu.

setelah bertahun² akhirnya saya sudah beralih arah & kecundang di tgn product lain.


tapi..tapi..sy masihhh menggunakan khidmat kamu la lalingggg eventhough just a few items je...



so jgn la merajok ye ye ye?
hehe


dan saya sgt berpuas hati dgn keberhasilanya.
bukan senang ok saya nak curang dgn product lama & mencuba product baru.
ini kerana sy takut tidak sesuai dgn kulit wajah saya.


tetapi.kamu telah membuatkan sy jatuh cinta double triple plus² kat kamu!


apakah itu?


nnt sy buat entryy yeeee utk share dgn korang!! :) ♥


gempak je dulu!!
uhukhukk

bye~!

No comments: