Followers

Wednesday, October 31, 2012

Penggemar shawl?

Assalamualaikum w.b.t


i know mostly ( MOSTLY ) perempuan yang berhijab in one of their collection mesti akan ada HIJAB kan? Tak kisahla bentuk macam mana hijab tu but MUST have atleast one. betul tak? Tak kisahla jenis mcm mana pun janji nama dia SHAWL.

Anyway, Wanita zaman sekarang yang berhijab memanglah sangat beruntung kerana? Dunia fashion zaman sekarang nie bukan sahaja hanya untuk yang tidak bertudung malahan sekarang dunia fashion kita pun telah dibanjiri dengan pereka fashion yang hebat-hebat belaka yang masing-masing menunjukkan kreativiti dan "talented" masing-masing. Maka tiada alasan lah lagi bila now org nak cakap. "pakai tudung tak boleh bergaya??" no no no ... Don't dare say that because mostly now orang yang berhijab lagi bergaya malahan kaya dengan accesories di badan. I mean bukanlah yg SARAT tu but kene tempat dan gaya ^_^

Terlalu banyak pilihan butik-butik malahan online juga untuk kita bebas memilih mana yang menepati citarasa kita untuk bergaya dan yang paling penting "AFFORDABLE & REASONABLE". memanglah akan rasa worth it sangat bukan? Owh heaven okay. hihihi..

Now amoi nak promote one shopping online yang memang menjual SHAWL ternyatalah SUPERB CANTIK PLUS BERPATUTAN SANGAT. Apa dia tu?

MALADY COUTURE... Siapa tahu? Amoi rasa ramai tahu pasal "MALADY COUTURE" kan? You all boleh search je that name di fb website dan juga instagram untuk melihat collection-collection mereka yang menepati citarasa anda semua. ^_^

Then yang ternyata berita baikkkk sekali kali ini ialah "Malady Couture" Sedang menganjurkan satu program "Program perintis SPOT THE BLOG" apa tu??

Bermula dari hari ini, mereka akan SPOT blog-blog yang terdapat di alam maya seberapa banyak yang boleh dan akan memilih 1 daripadanya untuk menerima tajaan hijab dari koleksi  mereka Setiap 31hb mereka akan mengumumkan blog siapakah yang akan menjadi pilihan mereka. Ini bermakna setiap 2 bulan sekali, pengumuman tersebut akan dibuat.

Bagaimana jika anda bukan blogger? Jika anda bukan seorang blogger, anda boleh mencadangkan kepada mereka blogger pilihan anda yang dirasakan sesuai dan anda akan menerima ’hadiah istimewa’ dari mereka. Harus dipastikan tidak melebihi 2 blog cadangan shj dan anda mengenali blogger tersebut secara dekat. Setiap blog yang ditaja akan mendapat review tentang blognya di page mereka juga. Menarikkan?

Program perintis SPOT THE BLOG di Malady Couture sudah dimulakan dengan menaja blogger tersohor iaitu Maria Elena Zarul. Maria Elena juga telah menggayakan hijab mereka dalam 2 entri beliau.

Untuk itu, mereka mengalu-alukan semua blogger dan stalker untuk menghantar penyertaan jika anda mahu mempromosikan blog anda. Boleh hantarkan di emel admin@maladycouture.com atau di message box fb: mass mohamad full atau di wall post kami. Perlu diingatkan, pemilihan ini adalah dibuat oleh pihak mereka tanpa mengira samada blog anda popular atau tidak. Pihak pengurusan Malady Couture akan membaca dan meneliti setiap blog samaada melalui penyertaan atau bukan penyertaan.


Jelas kan? simple say nak dapat hadiah percuma dari mereka.

Dengan rasa rendah dirinya kerana dipilih as their second choice ( SPOT THE BLOG ) after Maria Elena kita. saya pun memanglah camwhore kan? lagi-lagi bila dah ditaja bertambahlah peratus camwhorenya...hiks~ tapi masih berpada-pada.berapa hari je lagi nak jadi wife orang nie. behave behave ^_^

So jangan lupa ye! :) sertai program yang dianjurkan "Malady Couture" yg super best itu. dapat shawl free takmau ke?Rugiiii lerrr~ hehehehe






Shawl pelangi ala-ala color paddle-pop yang menawan hati nie mmg cantik color die...macam tahu tahu favourite saya colorful nie ^_^

 

2 comments:

erry edz said...

nice blog. salam perkenalan :) do follow mine :)

xoniisa said...

u're so pretty :)